Slå lyden til
00:00
/
00:10
LIVE

NOW PLAYING

NY SUZUKI EVITARA - SÅDAN KØRER DEN!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NOW PLAYING

VW ID.7 TOURER GTX - FEDESTE VW PÅ MARKEDET!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

DENZA Z9 GT - KINESISK OVERKLASSE!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

ZEEKR 7X - DE FØRSTE INDTRYK!

NOW PLAYING

SKODA ELROQ - ET UDMÆRKET VALG!

NOW PLAYING

RENAULT SCENIC E-TECH ELECTRIC - DIT VALG!

NOW PLAYING

TOYOTA LANCERER SEKS NYE ELBILER!

NOW PLAYING

VW ID.4 GTX - OVERRASKER!

NOW PLAYING

TIL WAGRAIN OG HJEM I HALLES MINIBUS!

NOW PLAYING

MIN BMW E30 FÅR NY CHANCE

NOW PLAYING

NOW PLAYING

BYD TANG ER IKKE HELT FÆRDIGBAGT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

STATUS PÅ MIN BMW E30!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

TOPFART I VW ID.3 GTX!

NOW PLAYING

ALFA ROMEO JUNIOR - NOGET ER GALT!

NOW PLAYING

BYD ATTO 2 - OVERRASKER STORT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

AT ANMELDE EN SPRITBILIST!

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Bundventil skiftes i vask 400 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Ophæng af lampe 350 kr.
  • Planlimning af kogeplade 1.000 kr.
  • Toilet løber 1.000 kr.
  • Overgang EL net 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  tuning
  • Ivan H
    Ivan H Tilmeldt:
    nov 2016

    Følger: 1 Svar: 67
    #1   30. mar 2019 Det er muligvis lettere at finde noget til din Citroën hvis du i stedet for søger på peugeot med den samme motor.

  • #2   30. mar 2019 Din bil er 17 år gammel, hvad med at bruge pengene mere fornuftigt.

  • #3   30. mar 2019 En 2.2 motor er en go start.

  • #4   31. mar 2019 Ikke for at være en nar, men er et sæt knaster ikke dyrere end resten af bilen?
    Du skal som tommelfinger regle huske, at effekt forøgelse på en N/A bil koster i omegnen af 1000kr/pr. HK. Og du skal over 10% forøgelse før det kan mærkes, tænker lidt at det måske ikke er det værd.
    Det bedste du kan gøre for små penge, er at flå alt unødig vægt ud af den smiley


  • Kompressor Knud
    Kompressor Knud Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    aug 2003

    Følger: 4 Følgere: 65 Biler: 1 Emner: 217 Svar: 5.898
    #5   31. mar 2019 Så du vil bruge 80-100 tusind på en bil der maks er 12000kr værd? Tørrer du også røv i 1000kr sedler? Skrot den lortespand og brug 100 tusind på en bil med turbo fra starten, det sparer dig utroligt mange penge.

  • #6   31. mar 2019 Gør det, alle finansmændene herinde vil aldrig råde dig til andet end en ny bil med turbo, hvis du har lyst til at sætte knaster osv i din Citroën, er det kun fedt. så er alt ikke så pisse ens. bare se hvor mange VW 1.8T der køre rundt fordi det er billigt at tune på... gaaaaab.

  • #7   31. mar 2019 jeg syntes nemlig det er kedeligt med kun tryk jeg vil gøre det på gammeldag's facon. nu havde jeg ikke tænkt mig at købe delene nye. men kan slet ikke finde noget teknisk info på nogle tun dele. så ville jeg kigge på dele på nettet. jeg overvejer at anskaffe mig et topstykke fra en 306 gti og få det portet. knast og manifolde skulle også give en del derfra.
    nu er jeg kun hobby mekaniker, og vil lave det på en "skrotbil" så den kan smides ud til højre hvis det går galt. jeg syntes det er interesant at rode med. hvis det nu lykkes, så har jeg en længere sigtet plan med en anden bil smiley


  • #8   31. mar 2019 #7 Der kan vel hentes lidt på det du selv forslår, Men som andre skriver så bliver det hurtig dyrt at tune en NA motor også derfor der anbefales en turbo motor som jo er langt letter at gøre noget ved for små penge, tror du for svært ved at finde "tunings dele" til den bil der vil give er mærkbart effekt forøgelse.
    Tænker du ville nå længere med fks. ford hvor der findes en del firmaer i England som roder med det også NA motor.


  • #9   1. apr 2019 hvad menes med NA motor

  • #10   1. apr 2019 naturally aspirated, dvs. En suge motor, ingen turbo eller kompressor smiley

Kommentér på:
tuning

Annonce