880 visninger
|
Oprettet:
Drift bil {{forumTopicSubject}}
jeg er ny herinde og kunne godt tænke mig at vide hvilken bil ville være god at købe for at lave den til en drift bil?
jul 2019
Følger: 10 Følgere: 1 Emner: 3 Svar: 3
Jeg håber også på at finde en bil som jeg kan style og tune fra bunden af
nov 2016
Følger: 19 Følgere: 383 Biler: 4 Emner: 5 Svar: 9.574
apr 2018
Følger: 2 Følgere: 14 Biler: 1 Emner: 1 Svar: 1.419
Nogle har måske kendskab til en rå karosse eller et projekt der er gået dødt du kan overtage
Derudover så vær realistisk om dit fremtidige budget. Motorsport er fedt, men ikke en billig ting og give sig i kast med. Ens budget skal dels indholde alt det man kender, "trækker", autotrailer, brændstof, dæk og tilmeldelsesgebyr
Dertil alt det uforudsete som skader på karosseriet, motorhaverier og ja generelle ting på drivlinjen
Husk også gerne og få en kammerat eller to med ud og skrue når i er til arrangementer og til gode råd med bilen. Det er dertil et kæmpe plus med godt kendskab til biler, der er intet værre end og få ødelagt en weekend fordi man ikke kan skifte en kobling eller gearkasse
Held og lykke med projektet
jul 2019
Følger: 10 Følgere: 1 Emner: 3 Svar: 3
noget hvor jeg rigtig kan få lov at starte fra bunden med at skrue i.
Tak for tippet, tror jeg vil finde nogle events og tage ud og kigge og snakke lidt med nogle af kørene
okt 2010
Følger: 29 Følgere: 36 Biler: 2 Emner: 137 Svar: 15.854
Det er kanon dyrt at lave så spar pengene og køb en har fået lavet det meste. Geil er spild af penge i den sport. Især nå du nok skal få bukket bilen mere end en gang.
Drift bil