{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  c20let
  • #1   28. aug 2019 Hvis du er nysgerrig, hvorfor startede du så ikke med at lave lidt søgearbejde selv?

Der er bogstaveligt talt læssevis af folk der har gjort det før, så det kunne være en ide at kigge på hvad de har gjort, og så efterfølgende spørge om mere specifikke ting.

Hvis du aldrig har lavet motorswap før, så skal du jo finde ud af hvordan du gør enten ved bare at kaste dig ud i det, eller kigge på forums eller videoer af det.

Det er ihvertfald ikke plug'n play...

https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&channel=crow&q=c20let+in+opel+corsa+B

• #2   28. aug 2019 det størrelse problem er pladsen til alt det der sidder på en turbo motor.

min bror har en corsa a med en c20xe
    som er samme motor uden turbo.
    og der er der ikke meget plads.

men der er flere i Tyskland der har lavet det.

men husk det bliver dyrt, i test og afgifter inden den er lovlig og køre i

• Berke K
    Berke K Tilmeldt:
    apr 2019

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 5
    #3   28. aug 2019 Sajmon
    Jeg har jo ligesom undersøgt og fundet conversion kit. Jeg ville bare vide om det var svært hvis nogen havde en ide om det. Om det kunne lovligøres.

Dennis
    Tak for yderligere svar mh. til at der måske ikke ville være meget plads. Havde din bror meget svært ved at smide den i eller var der lige plads? Er hans lovlig?

• #4   28. aug 2019 den var lavet sådan da han købte den
    og den er lovlig.

• #5   29. aug 2019 Kort historie, Det er en kæmpe opgave og du får det ALDRIG godkendt

Kommentér på:
c20let

Annonce