{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sport bagpotte
  • Kompressor Knud
    Kompressor Knud Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    aug 2003

    Følger: 4 Følgere: 65 Biler: 1 Emner: 217 Svar: 5.890
    #1   15. jan 2020 Du får ingen lyd overhovedet, det er en turbo diesel med partikel filter den siger ingenting. Vil du have lyd så køb en benzinbil fra før 1998. Selvom du helt fjerner bagpotten siger den ingenting.

  • #2   15. jan 2020 3cyl diesel er pænt nitte at lytte til i forvejen, især 1.4 pd motoren.

  • #4   16. jan 2020 Du vil intet få ud af at putte en sports potte på en diesel.. Diesel vil aldrig give lyd fra sig som en benzin bil.. Du er desværre nød til at stille dig tilfreds med den almindelige diesellyd.. Ellers må du over i en benzin.

    ... Og med hensyn til en synlig udstødning.. Så køber du dig et fint afgangsrør (rørhale), skære lidt i din bagkofanger og sætter den på. Så kan man fint se udstødningen.

    Det vil slet ikke give mening at ofre mange penge på en sportsudstødning da det intet vil give til en diesel og der er heller ikke så mange leverandører der producere det. (der findes dog nogle få)


  • #5   16. jan 2020 jeg smed et andet underskørt på min 1,2TDI polo 6R og en rørhale, synligt men ingen lyd.
    Det er fra CSR, jeg tror også de laver et sæt til Ibiza


    profilbillede
Kommentér på:
Sport bagpotte

Annonce