{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
584 visninger | Oprettet:

Hjælp til valg af ny udstødning ?? {{forumTopicSubject}}

Jeg skal ha købt mig en ny bagpotte, til min tigra twintop, men jeg står lidt i et problem ang. valg af hvilken bagpotte det skal være...

Jeg har kigget meget på den her fra Ningbo.

http://www.kingkong-carstyle.dk/UNIVERSAL/Performance/Udst%c3%b8dnings+Potter/Bagpotter/Ningbo+Clean.html

Ha rjo hørt en masse godt om at Ningbo potterne skulle ku give sig en rigtig fed lyd fra sig, uden det blir for overdrevet, men nu har jeg så fået af vide af dem fra firmaet at den bagpotte typisk kuin passer til biler med over 300 HK, pga den vil gøre jeg for 3" hele vejen ned..

Samtidig fortalte de mig at vidst man har en motor som er mindre en en 2,0´er så ville den larme utrolig meget.

Så altså ja nogle som kan fortælle mig, om det ville blive for overdrevet og sætte sådan en bagpotte på min tigra ???

Ellers har jeg også haft kigget på den fra remus osm hedder Hardline, men ved ikk det er squ svært for mig når jeg ikk aner en skid om det her emne...:-)

Så håber at nogle kan hjælpe mig, og evt. komme med nogle godeforslag til hvadfor en bagpote i vil ku foreslå vil passe godt til min bil...

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Hjælp til valg af ny udstødning ??

Annonce