BMW 318i e 46 1999 2.9 tuning BMW 318i e 46 1999 2.9 tuning
Hejså .. Har fået mig en lille hygge BMW, som jeg skal ha lidt mere liv i .. er det noget der har nogle gode anbefalinger mht. tuningsdele til sådan en krabat. her om 14 dages tid tager jeg motoren ud, og så skal jeg ha´fundet mig lidt dele så jeg ikke står på bar bund når jeg skal igang .. 1. knaster ! . hvor finder jeg nogen til fornuftige penge ? . og hvad grader kan man anbefale til den ? . det skal ikke være "overkill", men jeg må kunne få nogen hvor den er kørerbar ved lave rpm, og helst uden at jeg skal til at ha´strammere fjedre i osv . 2. indsugnings manifold ; jeg kan kun finde at Schmiedmann sølger en 4 spjælds Dbilas intake, men er det der eneste og er der nogen der har nogen erfaring med den ?.. 3. Jeg har godt styr på portning og flowing af toppen, og stempler skulle også være under kontrol Samt afvejning og afbalancering at krumtap er også under kontrol . 5. Svinghjul ? .. hvem har noget og hvor meget lettere skal det være / er nødvendigt !?!? .. udstødning og manifold har jeg købt .. 6. Ellers noget andet jeg skal tænke på for at den lille bimmer til at blive glad ?? .. PS. jeg tuner motore til dagligt, men til MC´er så emnet er ikke nyt for mig, og NEJ .. jeg vil IKKe lægge en anden motor i, og nej jeg skulle ikke ha´købt en anden bil, og joh, det kan GODT betale sig .. Det er bare for at hygge mig, og fordi der er 100 år siden jeg har lavet noget nice ved en bil ..
feb 2009
Følger: 26 Følgere: 146 Emner: 284 Svar: 4.890
sep 2013
Følger: 11 Følgere: 10 Biler: 1 Emner: 30 Svar: 83
Følger: 4 Følgere: 65 Biler: 1 Emner: 217 Svar: 5.898
jun 2013
Følger: 2 Emner: 4 Svar: 85
BMW 318i e 46 1999 2.9 tuning