401 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Genvind undervogn Genvind undervogn

Jeg står og mangler en tüv godkendelse
Som har det her nummer på det ene ben smvw9017-1.. og har fundet denne genvind undervogn ind på https://www.fk-shop.de/Tuning/Fahrwerk-Tuning/Gewindefahrwerk/FK-Gewindefahrwerk-Sportfahrwerk-VW-Golf-5-1K-2003-2008-mit-50mm-Federbein.html?listtype=search&searchparam=smvw9017 og hvis man ruller lidt ned så kan man godt hentede de 2 første sider men ille de 8 andre og jeg har prøvet og send en e-mail til dem men de har ikke svart i nu og jeg står og skal ha bilen til syn hvor jeg skal bruge den tüv så hvis der sidder en venlig mand eller dame der lige kan hjælpe mig med og komme tæt på mit mål og kan få fat eller hjælpe med mig med og få fat i de sidste 8 sider.
Goddag ??

Slå lyden til
00:00
/
00:23
LIVE

NOW PLAYING

NOW PLAYING

PEUGEOT E-5008 - DET KAN GØRES BEDRE!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NY SUZUKI EVITARA - SÅDAN KØRER DEN!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NOW PLAYING

VW ID.7 TOURER GTX - FEDESTE VW PÅ MARKEDET!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

DENZA Z9 GT - KINESISK OVERKLASSE!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

ZEEKR 7X - DE FØRSTE INDTRYK!

NOW PLAYING

SKODA ELROQ - ET UDMÆRKET VALG!

NOW PLAYING

RENAULT SCENIC E-TECH ELECTRIC - DIT VALG!

NOW PLAYING

TOYOTA LANCERER SEKS NYE ELBILER!

NOW PLAYING

VW ID.4 GTX - OVERRASKER!

NOW PLAYING

TIL WAGRAIN OG HJEM I HALLES MINIBUS!

NOW PLAYING

MIN BMW E30 FÅR NY CHANCE

NOW PLAYING

NOW PLAYING

BYD TANG ER IKKE HELT FÆRDIGBAGT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

STATUS PÅ MIN BMW E30!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

TOPFART I VW ID.3 GTX!

NOW PLAYING

ALFA ROMEO JUNIOR - NOGET ER GALT!

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.
  • skifte ventilator 750 kr.
  • Opsætning af lille vitrineskab 750 kr.
  • Fjerne ukrudt, klip græs og græs kanter 2.500 kr.
  • Garderobe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Genvind undervogn
  • #1   1. nov 2021 De to første sider er tilstrækkeligt til det brug.

• #2   1. nov 2021 Jeg var i en synshallen igår og der sagde han det ikke var nok til og kunne gå igennem men jeg har slev fået afvide at det kan bruges.. men det kan være jeg lige skal hører nogen andre men der står jo ned i bunden 2 of 10 smiley

• #3   1. nov 2021 Øv det burde række da formålet blot er at den har en Tüv, din synsmand fatter alligevel ikke resten, eller kigger på det.
    FK skriver: Das vollständige Teilegutachten nach § 19/3 erhalten Sie automatisch per Mail 24h nach der Bestellung.
    På jysk at resten af erklæringen fremsendes på mail 24 timer efter bestillingen.
    Bedste bud er at finde en dansk forhandler og spørge om hjælp. Regn med at det koster et par hundrede. Kunne være Astina eller NV auto dele, giv dem et ring ..ikke mail.

Kommentér på:
Genvind undervogn

Annonce