Genvind undervogn Genvind undervogn
Jeg står og mangler en tüv godkendelse
Som har det her nummer på det ene ben smvw9017-1.. og har fundet denne genvind undervogn ind på https://www.fk-shop.de/Tuning/Fahrwerk-Tuning/Gewindefahrwerk/FK-Gewindefahrwerk-Sportfahrwerk-VW-Golf-5-1K-2003-2008-mit-50mm-Federbein.html?listtype=search&searchparam=smvw9017 og hvis man ruller lidt ned så kan man godt hentede de 2 første sider men ille de 8 andre og jeg har prøvet og send en e-mail til dem men de har ikke svart i nu og jeg står og skal ha bilen til syn hvor jeg skal bruge den tüv så hvis der sidder en venlig mand eller dame der lige kan hjælpe mig med og komme tæt på mit mål og kan få fat eller hjælpe med mig med og få fat i de sidste 8 sider.
Goddag ??
apr 2004
Følger: 1 Følgere: 50 Biler: 12 Emner: 2 Svar: 3.643
okt 2020
Følger: 21 Følgere: 18 Emner: 3 Svar: 5
apr 2004
Følger: 1 Følgere: 50 Biler: 12 Emner: 2 Svar: 3.643
FK skriver: Das vollständige Teilegutachten nach § 19/3 erhalten Sie automatisch per Mail 24h nach der Bestellung.
På jysk at resten af erklæringen fremsendes på mail 24 timer efter bestillingen.
Bedste bud er at finde en dansk forhandler og spørge om hjælp. Regn med at det koster et par hundrede. Kunne være Astina eller NV auto dele, giv dem et ring ..ikke mail.
Genvind undervogn