{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.080 visninger | Oprettet:

Jesper  N
Jesper N
Tilmeldt:
17. aug 2017
Følger: 10 Emner: 1 Svar: 1

Honda Civic Ep3 type r, fuld renovation {{forumTopicSubject}}

Hej rødder, jeg søger en mekaniker med speciale/ forkærlighed for Honda, og som kunne have lyst og intr for, at give min baby, de timer og dele hun har brug for, og naturligvis, til en pris der er til at betale for det alm menneske smiley
På forhånd tak,
Jesper Nielsen


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Honda Civic Ep3 type r, fuld renovation
  • #1   7. jul Så en 10% under den normale værkstedstimepris på 699kr ville du være tilfreds med smiley
    Held og lykke med det smiley


  • Jesper  N
    Jesper N Tilmeldt:
    aug 2017

    Følger: 10 Emner: 1 Svar: 1
    #2   7. jul Jamen det har overhoved intet med mit spørgsmål og gøre, og ellers har det nemlig, for nej, jeg søger en der ydermere prisen, har en interesse i denne type bil, og netop ikke blot en normal værksteds time eller lign med eneste intr i beløbet. Da uden undtagelse hver eneste gang, de piv dyre værksteder med alt deres lort, har haft fingerede i profitten, hvad enten det er forsikring eller ej, HVER GANG, har jeg endt med, at skulle lave det bagefter selv, ude på p pladsen som der så har ageret værksted. Hvilket jeg nægter at lade forekomme gentagne mere. Så nej, og ja, det er ikke så nemt har jeg fundet ud af, med eller uden skatte fars grådige agenda.. så jeg søger en, der ville kunne lide det som "projekt" med betaling.. så fuck alt med liste priser moms eller ej osv, jeg er ligeglad, der skal bare være passion og stolthed bag.

  • #3   8. jul Ville nok mere søge sådan et sted, hvor man måske kan mødes hos hinanden og udleve ens passion sammen smiley

    https://www.facebook.com/groups/HondaKlubDanmark/


  • #4   9. jul Hej Jesper.
    Hvis jeg var dig ville jeg først beslutte hvad du tænker "er en pris for det almindelige menneske". For ligeså snart et værksted prioterer passion og stolthed kan de også få mere for deres arbejde. Derfor mange bilentusiaster lærer at gøre at gøre det selv eller i mit tilfælde tog en mekaniker uddannelse.
    Håber virkelig du finder en til dit projekt.
    Nu snakker du selv om passion og stolthed, hvorfor er din bil ikke oprettet på Galleriet smiley
    DBH Kalle


  • #5   11. jul Honda klubben er er godt bud og nok et sted du med fordel kan være medlem.
    Der er en del entusiaster og de ved ca alt om hondaer.


Kommentér på:
Honda Civic Ep3 type r, fuld renovation

Annonce