Slå lyden til
00:00
/
00:15
LIVE

NOW PLAYING

ZEEKR 7X - DE FØRSTE INDTRYK!

NOW PLAYING

SKODA ELROQ - ET UDMÆRKET VALG!

NOW PLAYING

RENAULT SCENIC E-TECH ELECTRIC - DIT VALG!

NOW PLAYING

TOYOTA LANCERER SEKS NYE ELBILER!

NOW PLAYING

VW ID.4 GTX - OVERRASKER!

NOW PLAYING

TIL WAGRAIN OG HJEM I HALLES MINIBUS!

NOW PLAYING

MIN BMW E30 FÅR NY CHANCE

NOW PLAYING

NOW PLAYING

BYD TANG ER IKKE HELT FÆRDIGBAGT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

STATUS PÅ MIN BMW E30!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

TOPFART I VW ID.3 GTX!

NOW PLAYING

ALFA ROMEO JUNIOR - NOGET ER GALT!

NOW PLAYING

BYD ATTO 2 - OVERRASKER STORT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

AT ANMELDE EN SPRITBILIST!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NOW PLAYING

MERCEDES-BENZ G 580 - 100% ELEKTRISK G-KLASSE!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NY TESLA MODEL Y

NOW PLAYING

NOW PLAYING

POLESTAR 4 MED 1900 KG PÅ KROGEN!

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte spejl og hylde op 400 kr.
  • Rengøring af hus 1.100 kr.
  • Ophængning af fladskærmstv og stort spejl 900 kr.
  • Ophæng af spejl med lys 500 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.200 kr.
  • Blikkenslager 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Chip til polo g40
  • #1   5. maj 2007 Kent J : Det kan man jo ikke sige, det er jo op til ham som har programmeret chippen hvad den gør..

Der er jo ikke en chip der er ens..

• #2   5. maj 2007 Nej men nu kunne det jo ske der var andre der havde samme chip som vidste hvad den gjorde. er godt klar over den kan være indstillet til forskellige ting derfor jeg spørger

• #3   5. maj 2007 chippen kan aldrig hæve trykket på bilen... det er remhjulet der sørger for det...

• #4   5. maj 2007 Jamen så må den jo blive i, er der andre måder man kan lave begrænser på?

Morten N: de g60 dyser er det nogle der giver noget og hvad ligger prisen ca på?

• #5   7. maj 2007 Der er begrænser på chips fra SLS. De ligger typisk på 6800 eller 7200 omdr/min. Hvis ikke, så er det vist en "fusker" chip du har fået fat i.

Det chippen gør er, at holder dyserne åbne i længere tid (mere Benz), og samtidig ændre på tændingstispunktet.

Du risikere, at bilen får for meget at leve af, hvis du både chipper OG skifter til G60 dyser, og det kan "æde" lige så mange HK som, hvis ikke den får nok at benz.

• #6   7. maj 2007 Henrik H: det kan jeg så fortælle dig at der ikke er, den render langt om hvis den får lov. Før var min begrænser på omkring 7000.

• #7   8. maj 2007 Ok så.. Står der slet ikke noget på den? Et klistermærke eller noget i den stil? Min egen tager 7200 og det er på den anden side af det røde felt.

Man kan godt få en EKSTREM chip til den så den kan tage 9000 omdr/min, men det kræver en totalombygning af motoren, hvis det skal holde.

Kommentér på:
Chip til polo g40

Annonce