{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
676 visninger | Oprettet:

hvem kan hjælpe??? {{forumTopicSubject}}

jeg vil gerne have en 4agze gearkasse på min 4agze blok. motoren sidder e min celica at180´er. er der nogen som ved om den passer lige ned i? uden nogen som helst problemer? så er der jo trækakslerne, hvor jeg selv ved at de ikke passer ude i spindlen, da de jo er monster tykke. nogen som ved om jeg kan flytte enden over fra mine egne aksler? eller skal der bruges andre. vil ikke til at skifte hele spindlen.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvem kan hjælpe???
  • #1   13. maj 2007 ja, hvem kan hjælpe med en ny overskrift???

  • #3   13. maj 2007 hvor er i underlige. henvendelser af folk som har forstand på det tak. det er teksten der skal læses, ikke overskriften!!!! haha

  • #4   13. maj 2007 det er ligesom overskriften der skal trække de folk til der kan hjælpe.

    Istedet for at alle brugere som ikke aner en skid (eller intreserrer sig for) 4agze gearkasser ikke behøves at spilde deres tid.

    Du kunne jo feks have skrevet "hjælp til 4agze gearkasse i celica søges"

    Så havde dem der ved noget om det kigget, og vi andre havde sparet 2 minutter, og du havde sparet et par dumme indlæg i din post.


  • #5   13. maj 2007 jaja, lavede også en ny med det samme, da i kom med jeres latterlige kommentarer. i spilder sku selv jeres tid på at skrive de pis kommentarer, så du er jo dobbelt moralsk man...!

  • #6   14. maj 2007 Tanken var jo, at man kunne få "opdraget" folk til at gøre det hver gang, så det ikke var nødvendigt længere.

    Det fungerer fint på andre fora, bare ikke her.

    Du kan bruge det til noget eller lade være, men der kommer 100% sikkert dumme kommentarer i det næste indlæg med en intetsigende overskrift.


Kommentér på:
hvem kan hjælpe???

Annonce