{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
861 visninger | Oprettet:

chiptuning.. kan bilen holde til det? {{forumTopicSubject}}

Hejsa

Har en Seat ibiza 1.8T med intercooler blowoff ventil og bmc luftfilter..mit spørgsmål er så, kan min bil holde til og blive chippet?? jeg tænker på bremser kobling osv.. Kan bilen evt komme til og kører dårligere, eller måske bedre? Jeg er meget glad for min bil, så jeg vil absolut ik gører noget den ikke kan klarer.. håber i gider og svare

Vh Rene

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  chiptuning.. kan bilen holde til det?
  • #1   13. sep 2004 De fleste kan holde....og de fleste siger man skal holde nallerne fra chippede biler. Bedøm selv. Det har også noget at sige hvor meget den har kørt. Og for guds skyld....køb ikke en standard chip...den skal laves til DIN bil, og så, hvis det var mig, ville jeg få bilen rullet bagefter for at få bekræftet forøgelsen. Det findes sgu så meget lort på markedet.

• #2   13. sep 2004 Hej Rune

Jo jeg ville da os mene at ibizaen har de samme dele som leonen men er ik sikker..Og jo jeg skal nok smide bilen herind imorgen smiley

• #3   13. sep 2004 når du chipper den, så hæver man jo blot ladetryk og ændre køre map til ecu`en (for det meste).. tit og ofte kan den lille std. intercooler ikke følge med, da den ofte er "maxet" ud med std. ladetryk.. så hvis du får en IC med et højere flow sammen med din chip vil du ikke kun få en del flere hk, men også længere levetid på din motor (kommer jo an på din kørsel)..

• #4   14. sep 2004 Att Rune.. den er gul :)) den er fra 2001 og har lige købt den for en måneds tid siden.. opretter den om nogle timer herinde så kan du se den :).. Hej Ortega.. det er ik en standard intercooler men noget der er blevet efter monteret

Vh Rene

Kommentér på:
chiptuning.. kan bilen holde til det?

Annonce