{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
425 visninger | Oprettet:

Turbo på 156'eren {{forumTopicSubject}}

Jaaaa...har endelig fundet noget der ka bruges.
Turbo, intercooler og alle rør, dele etc.
Men !!!....det kommer fra en Spider 2,0 16V...mit spørgsmål til alle jer alfa/motorkyndige er så...hvordan passer det i min motor. (min motor er også en 2,0 16V)
Umiddelbart er det samme motorvolumen, men jeg ved ikke om det er samme type motor ?
Er der nogen ting man skal være opmærksom på...ting man ligeså godt kan skifte fra start af ? Eller kan man bare smide den i og køre ?
Stempler, krumtap, plejlstang m.m. hvor solide er de ? Kan de holde til det ? (selvfølgelig afhængig af højrefoden)
Jeg satser lidt på at de fleste af rørene passer lige over i min bil, da det jo umiddelbart er den samme motor...eller hvad ?
Jeg har altså ikke købt den endnu...og jeg skal lige høre de kyndiges råd først, men jeg sidder med hånden i lommen...(spiller ikke lommebillard)...og er klar til at købe det !

Tak tak tak...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Turbo på 156'eren
  • #1   15. sep 2004 Det er klart værd at undersøge hos et tuningsfirma med forstand på det inden monteringen, Motorstyringen er anderledes og der skal måske monteres Tilskudsdyser på for ikke at brænde stemplerne af... prøv at ringe til VAE på 58526464 eller gå ind på www.vae.dk og mail til dem... ellers prøv danske Novitec de er Alfatunere...

Kommentér på:
Turbo på 156'eren

Annonce