{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
559 visninger | Oprettet:

BMW E21 320. Hvad skal der ske? {{forumTopicSubject}}

Jeg har mig en dejlig lille E21er std. 320 der snart er ved at runde de 175k KM.
MEN knasten er godt og grundtigt slidt og paraplyerne sørger for at den laver røgslør når den starter..
Den går ellers dejligt frisk og går godt (dog lidt ujævnt i bunden pga slidt knast).

MEN
Her kommer det så.
Jeg har en kammis gamle 325ier motor fra en E30er stående med en 2000km gammel Dr. Schrick knast i.
Han skiftede hele motoren da den blandede olie og vand og lavede mayonaise.

Mit dilemma er så nu.

1.
Renovere topstykke med knast og vippearme fra 325ieren så jeg har en god og frisk original 320 motor med karburator.

2.
Renovere 325ier motoren ligesom 320motoren, også få fat i en styreboks og lægge 325ieren i e21eren med indsprøjtningssystemet så der ik skal rodes med det, og den blri friskere og mindre tørstig?!

3.
Købe en velsnurrende 325i motor med komplet elnet og styreboks osv der duer.

4.
Renovere 325ieren og smide "i"et af h til og montere 320 karburator og manifolden på 325er motoren og lige i E21eren. (Hvad kræver det og kan det lade sig gøre?)

5. Kom med jeres gode bud


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Skift lås på hoveddør 1.000 kr.
  • Montering af bordplade i køkken 1.300 kr.
  • Skifte blæser i ovn 900 kr.
  • Samling af tre IKEA-skabe 1.500 kr.
  • Bil rengøring 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  BMW E21 320. Hvad skal der ske?
Kommentér på:
BMW E21 320. Hvad skal der ske?

Annonce