{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.608 visninger | Oprettet:

Justérbar benzintryksregulator {{forumTopicSubject}}

Jeg har en justerbar benzintryksregulator på min bil men der er blevet skruet på den, så den kører pisse dårligt. Jeg har prøvet at skrue lidt på den, men jeg kan sgu't rigtig ramme noget fornuftigt. Hvordan får jeg den lige justeret ind til det optimale tryk? Der kan ikke komme ur på den model jeg har. Det er en FSE Power Boost Valve...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Justérbar benzintryksregulator
  • #1   19. jun 2007 Du skal have et måle ur på af en art. Jeg har også sådan en btr, jeg har et ur med en banjo bolt, som jeg skruer i enden af fuel railen ved retur siden, du kan sætte den hvor du vil bare det er i fuel railen.

  • #2   19. jun 2007 Rtursiden? Hmm den må jeg lige ud og finde? Hvor kan jeg få sådan et ur henne?

  • #3   19. jun 2007 Der findes flere udgaver, min er fx en hvid med noget væske i, det er ligemeget om der er olie eller benzin tryk. Jeg har set folk installere et billigt elektrisk ur til olie tryk, der følger jo en giver med som skal monteres på fuel railen eller slanger fra den og så trække ledninger ind til uret i bilen, så kan de altid kontrollerer trykket.

  • #4   19. jun 2007 mon det kun skyldes din regulator?? for selvom du sætter dit benzintryk en smugle op så burde din lambda jo registrere for fed blanding og skrue ned for dyssernes åbningstid ....

  • #5   19. jun 2007 Jeg har skiftet lambdaen også, men den gik stadig ujævnt i tomgang også. Den havde tendens til at gå meget nemt ud! Nu har jeg sat standard regulator på igen og nu er der ingen problemer, så jeg går stærkt ud fra det er den der bærer skylden...

  • #6   19. jun 2007 ja det kan være rigtigt nok ... men hjalp det slet ikke at skrue den justerbare ned på minimum?

  • #7   19. jun 2007 èn ting du lige skal huske med de FSE btr er at de 4 små bolte til at holde den sammen skal lige spændes lidt engang imellem, jeg ved ikke hvorfor men jeg skulle gøre det på min. Jeg har så givet boltene loctite så de render ingen steder smiley

Kommentér på:
Justérbar benzintryksregulator

Annonce