Leon 1,8 20VT - Forge Split-R? {{forumTopicSubject}}
Hey!
Har købt mig sådan en Forge Split-R Blow off ventil til min Seat Leon 1,8 20VT.
Har så monteret den som der stod man skulle. Kører så en tur, de første 10min kører den perfekt - Accelerere som den plejer og siger et DEJLIGT pifft ved gas slip. Men men men, lige pludselig begynder den at trække af lort, og hvis man holder gassen ved samme punkt et stykke tid, kan man hører at den lufter ud konstant. De gange jeg har prøvet den efterfølgende har den trukket godt den første acceleration og så ellers blevet død igen. Den trækker slet ikke optimalt. Trækker som min brors A4 1,8 20v uden turbo. Har prøvet at indstille den på alle gængse måder, det heller ikke det.
Nogle der har nogle idé`er? Evt billeder af hvordan jeres er monteret?
Opklaring af problemet fører evt. til "finde løn"
aug 2005
Følger: 19 Følgere: 18 Biler: 4 Emner: 452 Svar: 2.407
Den er udviklet specielt til VAG 1,8T.
nov 2005
Følger: 16 Følgere: 15 Biler: 3 Emner: 23 Svar: 257
aug 2005
Følger: 19 Følgere: 18 Biler: 4 Emner: 452 Svar: 2.407
aug 2006
Følger: 21 Følgere: 19 Emner: 94 Svar: 747
aug 2005
Følger: 19 Følgere: 18 Biler: 4 Emner: 452 Svar: 2.407
okt 2006
Følger: 9 Følgere: 8 Biler: 4 Svar: 749
Men kan det ikk være bov der er defekt..?
sep 2003
Følger: 63 Følgere: 62 Biler: 7 Emner: 38 Svar: 515
aug 2005
Følger: 19 Følgere: 18 Biler: 4 Emner: 452 Svar: 2.407
Mathias B : Ja, men på den anden side, ved første acceleration er der vel ikke så meget tryk som ved de efterfølgende? Ved sgu ikke - Har ikke meget forstand på det.
jan 2007
Følger: 24 Følgere: 22 Biler: 1 Emner: 13 Svar: 31
Fik det at vide af VAE her i slagelse
Måske du skulle prøve at sætte standardenpå igen og prøve
Leon 1,8 20VT - Forge Split-R?