{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.782 visninger | Oprettet:

Montering af stempelringe {{forumTopicSubject}}

Er der nogen her inde som kan kan skrive en komplet vejledning om hvordan man montere helt nye stempelring og olieskraber ringe på sine stempler...!
og ikke mindste om der er nogle ting man skal gøre først/forberede..! Lige nu ligger alle stemplerne i dieselolie da jeg har fået af vide, det opløser alt det skidt som har sidder på dem, og ja de er også flotte som nye nu, men skal de renses nogen steder, ( der hvor stempelringe og olieringene skal sidde eller noget andet der skal gøres...?

Og så skal jeg lige høre, de stempler som skal sættes i, er fra en c20seh motor, men Seh plejlstængerne sidder stadig på. Men stemplerne skal sættes i en c20xe motor. så for at det passer rigtigt på krumtap osv, skal plejlstængerne så ikke skiftes til dem fra xe motoren af...?

Skal lige siges det er med 8ventilet topstykke, så ingen misforstår

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Montering af stempelringe
  • #1   28. jul 2007 Jeg plejer brække en gammel stempelring og lige rense de riller hvor stempelringe sidder i.
    Og lige checke de hulle bagved skraberinge om de er sodet til, og så rens dem...
    Husk og drej stemeplring samlinger så de ikke er ud for hinanden...
    På en toyota skal den sider hvor der er mærke eller tal vende opad...

• #2   28. jul 2007 K-FINN: det er den helt rigtige løsning, har selv brugt det på noget større og dyrer stempler i det rederi jeg arbejder.

Kommentér på:
Montering af stempelringe

Annonce