{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
543 visninger | Oprettet:

FILTER TIL ROLLA {{forumTopicSubject}}

Hey venner....

Overvejer lidt at købe et nyt "gerne larmende" luftfilter til min vogn. Men på min bil er luftfilteret rundt, hvis i forstår hvad jeg mener. Det er altså ikke som på mange andre biler.. Har hørt man kan købe et "kit" til den slags?? Nogen der har nogle idéer?? Fx med et sted jeg kan købe filteret, eller er der måske andre løsninger??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  FILTER TIL ROLLA
  • #1   19. okt 2004 Hej Simon P
    Der findes heller ikke noget færdigt kit til min bil, men man kan næsten altid få lavet et der passer (-;
    Se evt. min profil

• #2   20. okt 2004 Jesper: DET GIVER 1-2 hk at sætte et filter på en sug bil, med mindre at man også ændre andre andre ting!!! de der 10 hk er en skrøne...

• #3   20. okt 2004 vil du påstå at din punto fik 8 procent mere effekt af et sølle filter??? enten har dit standard filter været helt færdigt ellers sker der mere mellem himmel og jord!!!
    Jeg gerne se på et rullefelt før jeg tror det, hvis det er sandt skal jeg nok betale, hvis ikke er det for egen regning....
    Min bil gav det 6hk, men min bil har 381hk standard, det er ca.1,5 procent effektforøgelse og det er på en turbo bil vi snakker om!!!

• #4   20. okt 2004 Skifter man luftfilteret bør det heller ikke være for at få mere power, men for at få en federe lyd + at du ikke skal udskifte filter.....åbent luftfilter skal jo bare vaskes og f.eks. et KN luftfilter skal vist kun vaskes hver 50.000km, så det er jo nogle år. smiley

• #5   20. okt 2004 Jesper: det kan hjælpe på speeder responsen og så kan lyden bevirke at man føler den er hurtigere! jeg har prøvet det med min "gamle" supra mkiv, først kørte jeg med lukket wastegate med 760hk og så åben, hvor den føltes meget hurtigere, men den lagde stadig ca. 760hk på krumtappen... Det var bare lyden....

Kommentér på:
FILTER TIL ROLLA

Annonce