{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
543 visninger | Oprettet:

ang dump på en diesel hjæælp. pug 406 {{forumTopicSubject}}

har købt mig en dump fra carlabs hjemme side men kan ikk helt finde ud af hvorn jeg skal montere den..

Men den dåse der er med er en med 3 studser der er elektrisk hvor blowoff skal sidde og vacum og så tryk på den sidste. står der i papirene men har prøvet næsten alt nu og kan ikk få den til at virke den enten bare lukker al luften ud hele tiden eller lukker slet ikke op.. kan der være noget med det er en konstands vackum der skal sidde på den eller om der er en vackum når man slipper gassen som skal sidde der på eller???

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ang dump på en diesel hjæælp. pug 406
  • #1   10. aug 2007 du skal have en kontakt der sidder i forbindelse med speederen

• #2   10. aug 2007 KASPER R:

Har også koblet den til den med speederen og den må max give et udslag fra 0.0v til 5 volt ved fuld gas og den har jeg fundet den eneste der hvor du kan måle det på.. og der også sådan en elektrisk styrboks og har koblet den gule derfra til på speeder lefningen rød til + og minus til stel og så er der en blå og en hvid ledning der skal gå fra boksen op til den 3 vackum dåse der er 3 studser på en til turbo tryk en til vacum og en til blow offen. men der skal komme minus ud af den hvide ledning fra styrboksen og + på den blå ledning men der går konstant plus igennem dem begge to.. men spørgsmålet er hva der kan være galtl. om det styreboksen eller det vackum der galt med. fordi der konstant vacum. men tænkte på om der kunne være flere slanger der kunne være vackum på altså en vackun hele tiden og en vackum der kun kom ved når man slap speederen eller?

• Jesper O
    Jesper O Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 30
    #3   11. aug 2007 Bortset fra det, hvad skal du med en dump på en diesel uden gasspjækd ?

• #4   11. aug 2007 ja Jesper lige mine ord.

Kommentér på:
ang dump på en diesel hjæælp. pug 406

Annonce