{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
496 visninger | Oprettet:

Benzinpumpe {{forumTopicSubject}}

hey gutter har en corolla xl med kabo snart skal bygges turbo på. Ved at finde de sidste stumper, har bla. lige købt en benzintryksregulator fra turbomotor og mangler en special benzinpumpe! pumpen skal nenlig ku stå og lave tryk uden at sku have en retur slange for det er der nemlig ikk på min bil! hva hedder sån en pumpe og hvor finder jeg den? nogen af jer som har en til at ligge??

På forhånd tak hilsen Kasper


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Benzinpumpe
  • #2   10. sep 2007 Kasper - Lige til en bemærkning, så skal benzintryksregulatoren monteres på returslangen smiley


  • #3   11. sep 2007 Munk med dunk!! inden du kommer for godt i gang så ved du jo ikk en skid om hva jeg kan lave og ej!! har selv lavet 2" komplet rustfri udstødning Ink. begge potte! Hånd lavet Blow off ventil med vaccum og justerbar fjeder samt mulighed for elektronisk at slukke for den inde i bilen hvis man sku suse ind i panserne!! osse lavet fuld justerbar aktuator til al slags tryk! alle tryk rør, manifold og indsugning!!! såå ved ikk hva dune hænder kan?? så det er kun penge det kommer an på og ikk min kunnen!!!!

  • #4   11. sep 2007 gør jeg skam heller ikk du men når der ikk kommer en retur ud af min volvo 242 kabo så er jeg da lige vidt??? kan snilt lave det men skal jo have en retur som kan løbe tilbage osse ellers er det da spildt arbejde kan du nok se!!
    har du ikk et forslag??


Kommentér på:
Benzinpumpe

Annonce