{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Alpine VS Clarion
  • #1   28. sep 2007 Jeg ville side ////Alpine
    men det er jo en smags sag

• #2   28. sep 2007 *Sige

• #3   28. sep 2007 det er jo faktisk kun dig selv der kan bedømme det, det er jo dig det evt skal have et af mærkerne smiley

men jeg køre selv med alpine og er meget godt tilfreds med min.

• #4   28. sep 2007 Clarion er nu også et godt anlæg, og Alpine kan jeg ikke udtale mig om da jeg ikke har haft/hørt et spille...

• #5   28. sep 2007 Tænkte mest på lyd kvalitet osv..
    Jeg er ligeglad med design og smarte features..

• #6   28. sep 2007 Nu har jeg hørt komplet anlæg fra begge firmaer og ville mene at alpine giver den bedste alround lyd... Men altså smag og behag er forskellige... Clarion laver også ganske udemærket lyd... tag ud til din forhandler og hør begge dele...

• #7   28. sep 2007 har prøvet en del hu´er, og er gået tilbage til alpine, det virker sku godt!

• #8   28. sep 2007 Det afhænger jo også et eller andet sted af hvad du vælger hos de 2 mærker, man kan ikke generelt sige at Clarion spiller bedre end Alpine eller omvendt.

Der er så mange parametre som kan gøre en forskel men som -AA- skriver tag ud til en forhandler der har begge dele og lyt dig frem til hvad du synes er bedst.

• #9   28. sep 2007 Takker mange for svarende...
    Har lige bestilt et alpine 9887r:)

• #10   28. sep 2007 ALPINE!

• #11   28. sep 2007 Har aldrig haft problemer med mit Alpine..
    Det spiller som en drøm..

• #12   28. sep 2007 FUCK MÆRKER OG KIG PÅ SPECS FOR HELVEDE!!!!

Hvad er bedst RØD eller GRØN cykel?- fuck om hjulene er firkantede, det er jo farven der gør det- IKKE?!

Dyk jer nu ned i specs og se se efter det du SELV mangler, istedet for at spørge 800 uvidende herinde, om hvad de synes skal stå på fronten af din radio?

• #13   28. sep 2007 Man kan jo ikke generelisere at et mærke bare er KRAM, for alle mærker har en OEM produkt i deres lavprisklasse, som deler standard forstærkertrin, tunerdele og løbeværk, som deles af de fleste producenter- så feks Pioneer og Alpine deler forstærker trin, og der så er en der udtaler at lyden i Pioneers serie bare er topnice- Man glemmer hva der er spændt efter- specs på højtalerne... Der kan bare ikke genereliseres på elektronik, det er det der er så fantastisk... At bruge flere uger på at lodde, og afmontere kondensator, spoler og cementmodstande fordi man synes fronten er lidt krads i toppen, spand agtig i mellemtonen....

Bare lidt galde fra en som er træt af indlæg hvor folk spørger hva andre synes man skal købe- istedet for at spørge lidt konkret ind til en case i form af specs

• #14   28. sep 2007
    Alpine har den bedste lydkvalitet.

Jesper

• #15   28. sep 2007 .... SUK!!!

• #17   28. sep 2007 Tager du overordnet de to mærker op imod hinanden, så ligger lydkvaliteten højere hos Alpine, end hos Clarion.

Men igen, så kan lydkvalitet være et relativt spørgsmål, da det kommer an på, hvad man selv synes bedst om i lyd. Her hvor Clarion er rigtig god i lyden, er når du er oppe i en HX-D2 hu, og igen, så har Alpine deres Alpine F1 modeller, men overordnet set, klarer Alpine sig bedst på det punkt.

• #18   28. sep 2007 Mike Aa jamen velkommen i klubben for alle os uvidende så.......

Fortæl mig lige hvordan jeg finder ud af om et anlæg spiller godt ved at læse specs på det ?????

Mine ører kan ikke læse så jeg vil gerne lige vide hvad jeg skal kigge efter i specs for at vide om mine ører vil kunne lide lyden af det.

• #19   28. sep 2007 Mange tak Jan- sku ikke et medlemsskab at være stolt af, men logen er velbesøgt!!!!

Jan- du bliver sgu da heller ikke klogere ved at spørge hva der skal stå på fronten?!

Hvis det er kram, oplyser de gerne hvilken torpelogi transistorne er koblet op i, kanalselektivitet på tunerdelen, type løbeværk og ophæng samp sampling rate på DAq'en!!! kunne blive ved

MHT lydkvalitet, kan alt forbedres med hvad du smider bagefter- men generelt skal der en amp som er bygget til at levere noget mere strøm, med hurtigere transistorer m.m.

Du kan læse en masse, hvis du bare gider sætte dig ind i det og gør det FOR DIN EGEN SKYLD, og ikke bare for at kunne blære dig med det nede på grillbaren!!!

Og specs tænker jeg

• #20   29. sep 2007 Se jeg mener jo så at netop det at læse og kunne de tekniske data kun er til at blære sig med nede på grillbaren!!

Hvad nytter det at vide hvor gode tingene inde i kassen er når lyden der strømmer ind i ens ører er ad helvede til ???

Jeg kender til de specs som jeg skal kende tilog resten lytter jeg mig til og det lader til at de kunder jeg har og har haft i de sidste 15 år er fuldt ud tilfredse med det.

• #21   29. sep 2007 Alpine

• #22   29. sep 2007 Alpine

• #23   30. sep 2007 Jeg er efterhånden træt af at høre på folk som udlukkende snakker for at holde fluerne fra munden!

.... Over and out!

Kommentér på:
Alpine VS Clarion

Annonce