759 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 17 Svar

Remus Remus

Ville godt have lidt hjælp til en remus udstødning... Nogle siger at der ikke kommer så meget lyd ud af dem og andre gør... Hva fanden skal man tro på... Jeg har en Polo 6N 1.6 hvad vil være bedst at købe til den.. har fået tilbud på en remus racing er den okay.. Det er kun potten ikke noget med anden mellempotte... Håber i kan hjælpe.. hilsen Rene'

Slå lyden til
00:00
/
00:21
LIVE

NOW PLAYING

NOW PLAYING

VW ID.7 TOURER GTX - FEDESTE VW PÅ MARKEDET!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

DENZA Z9 GT - KINESISK OVERKLASSE!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

ZEEKR 7X - DE FØRSTE INDTRYK!

NOW PLAYING

SKODA ELROQ - ET UDMÆRKET VALG!

NOW PLAYING

RENAULT SCENIC E-TECH ELECTRIC - DIT VALG!

NOW PLAYING

TOYOTA LANCERER SEKS NYE ELBILER!

NOW PLAYING

VW ID.4 GTX - OVERRASKER!

NOW PLAYING

TIL WAGRAIN OG HJEM I HALLES MINIBUS!

NOW PLAYING

MIN BMW E30 FÅR NY CHANCE

NOW PLAYING

NOW PLAYING

BYD TANG ER IKKE HELT FÆRDIGBAGT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

STATUS PÅ MIN BMW E30!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

TOPFART I VW ID.3 GTX!

NOW PLAYING

ALFA ROMEO JUNIOR - NOGET ER GALT!

NOW PLAYING

BYD ATTO 2 - OVERRASKER STORT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

AT ANMELDE EN SPRITBILIST!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af lampe 350 kr.
  • Toilet løber 1.000 kr.
  • Bosch vaskemaskine gået i baglås. Har prøvet alt i henhold til manual intet virker 1.000 kr.
  • Montering af emhætte 1.000 kr.
  • Skift forlyslygter Opel Karl 300 kr.
  • Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Remus
  • #1   13. nov 2004 Så vidt jeg ved, er de Remus racing ikke som de normale, men jeg har en af de normale, og den larmer ikke særlig meget, jeg har pillet ulden ud af den, og jeg ville stadig gerne have den til at larme en smule mere.

• #2   14. nov 2004 oki... man kan købe nogle mellempotter fra remus.. er det noget ved... eller skal man holde sig fra det.. kan man sine bilen med den?..

• Snoopy
    Snoopy Hjælpe-administrator

Følger: 41 Følgere: 40 Biler: 7 Emner: 480 Svar: 6.640
    #3   15. nov 2004 davs, hvis du kigger på min profil og ser billederne af min afgang på øsen...

dajeg fik skidtet monteret og kørte ud fra forhandler var jeg MEGET ked af jeg havde købt den... men så gik der en 7-10 dage og så var potten brændt godt igennem og nu har den er dejlig dyb knurren IKKE larm som billige potter men en hidsig knurren.

kan tilføje jkeg også køre med KN performance kit

så en remus går du ik galt med, navnet siger da alt smiley

• #4   15. nov 2004 oki tak.. men jeg tror ikke det giver lige så meget som på din.. når din er en i'er min er 1,6 og ikke mere.. det er derfor du har performance kit.. det er til de biler med i bag ved... men tak for det alligevel... tror det ender med en Remus...

• Snoopy
    Snoopy Hjælpe-administrator

Følger: 41 Følgere: 40 Biler: 7 Emner: 480 Svar: 6.640
    #5   15. nov 2004 så smider du da bare en dobb kabu på med to kn på... har en fra min klub da hehe

men ja tag en remus, det er MÆRKEEEE

• #6   15. nov 2004 Jeg har remus på min- den siger ikke meget i starten, men giver en ok dyb bulder. Prøver med et rent mellemrør, for jeg vil gerne have mere lyd.

Men kvaliteten er sgu i top- men man betaler satme også for det.

Man kan lave et komplet SIMONS 2" tommer for 1600 kroner, med en potte 2" komplet og valgfri afgang!

• #7   15. nov 2004 er ikke så meget inde i det med biler.. men hvad mener du med en dobb kabu og to kn...?

• #8   18. nov 2004 eller en OneTwo pipe måske?

• #9   18. nov 2004 Hey Anders... Hvad består en Onetwo pipa.. og hvad vil den ca kommme til at koste? på forhånd tak for indlæget

• #10   18. nov 2004 OneTwo pipe er bare et andet mærke, som efter min mening larmer mere end Remus, til gengæld har der i lang tid været tvivl om kvaliteten, svejsningerne har fået megen kritik, og de skulle også ruste en del, og dem jeg har set har heller ikke været imponerende, sammenlignet med den Remus der sidder på min civic.. Jeg har dog pillet ulden ud, da jeg ikke syns den larmede nok.

• #11   18. nov 2004 nu når vi snakker om lyd... Hvad anbefaler i af luftfiltre.. til en Rimelig Pris! Mærte? Pris?

• #12   18. nov 2004 JOM, (Greenair+KN(den dyre prisklasse).. jamen stort set alt elektrostatisk- Der er ikke altid grund til at betale for mærket hvis fremstillingsmetoden og virkningsgraden/måden er den samme...

Køb aldrig T-hansens simota filter- det der net der sidder i spidsen af keglen sorterer kun måger fra. Har en kammerat der har en dårlig erfaring med filtret og en carina.

Jeg ha 2" fri udblæsning hen i en remus- og der giver en dejlig dyb lyd- stadig udholdelig ved langtidskørsel

• #13   19. nov 2004 Jeg har haft onetwo pipe 2 gange nu, på min daværende honda civic og nu på min mondeo. Jeg har aldrig haft problemer med kvaliteten, både med hensyn til rust og finish af produktet. Potterne virker meget stabile og som godt håndværk.

Begge gange har jeg været nede hos producenten (ligger v. Næstved) og fået monteret det. Blev tilbudt the og kaffe og da jeg havde spørgsmål om andre produkter de lavede var de også rigtigt gode til at svare på det.

Jeg bestilte potten en uge før jeg skulle bruge den. Grunden til dette er at de først skal lave den. Det synes jeg er fedt, så har den ikke ligget på et lager i flere år, men er helt frisk.

Selve monteringen varede ca 25 min.... min pris var 3300, hvoraf potten kostede 2900 og montering ca 400

potten var en "råt look model" ø103

Det næste jeg skal have fra dem er en racer kat

Så dem kan jeg varmt anbefale

• #14   19. nov 2004 Luftfilter kan jeg anbefale BMC fra

http://www.krogmc.dk/

Fik kanon service der og produktet er også helt i top.

• #15   19. nov 2004 oki.. Anders.. kan du ikke lægge et billede ind af udstødningen.. det ville jeg sætte pris på.... Næstved.. ligger det ikke på Sjælland? For jeg kommer fra Nordjylland... lidt langt.. men hvis man kunne lave en tur derover... hehe... men det er først en gang til forår.... vil lige over vinteren... Hvad med det luftfilter.. Nu er min ikke en i'er.... Hvad kan jeg roligt bestille? Enkeltkonede eller Dobbeltkonede.. Hvad er forskellen? og skal jeg have over eller under 1600? og skal jeg så købe sån et rør så jeg kan få en Krumtap udluftning på? Og hvad er det og hvad giver det?

• #16   19. nov 2004 kan jeg ikke få Onetwo pips Web site? så kan jeg lige titte der inde.... hehe... det hvor jeg skrev 1600.. der skal lige ccm bagefter....:D

• #17   19. nov 2004 den hedder http://www.onetwopipe.dk

ellers ring til dem de er rigtigt flinke

Kommentér på:
Remus

Annonce