{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.089 visninger | Oprettet:

chip til nissan almera {{forumTopicSubject}}

Hey alle..

Min mor har en Nissan Almera fra 2000 men det er dog den model som var oppe i 1998 og 1999 og så halvdelen af år 2000 ca.

hendes motor er en 1.4i og modellen hedder sport, ved ikke om det har en betydning for motoren ??

men er det muligt at man kan få den chippet til en bedre benzin økonomi ?? den køre pt. mellem 12 og 15 km/l den når kun op på 15 km/l ved mange lange ture.. ellers ligger den på omkring de 12 km/l...

er der nogen som kan være behjælpelige...??

jeg har prøvet at søge lidt på chiptuning på google, men ved desværre ikke så meget om det, så det er lidt som at finde en nål i en høstak for mig...

på forhånd tak smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  chip til nissan almera
  • #1   8. okt 2007 heeey
    ja den kan godt "shippes" men det en chip gør er at sprøjte mere benz i motoren og så blvier det bare værre... jeg har samme motor som din mor og har haft samme problem..
    jeg smed en banan manifold på og det gav næsten 3 km ekstre... men min økonomi var på ca 9 km / literen... så nu køre den 12.. men er til dels nok min kørestil.. men fik mega meget bundtræk ( kan køre 40 i 5 gear!)
    jeg kan skaffe manifoldene hjem til dig hvis det har interesse... pris ca 2400 ... det lyder dyrt men er sparet hjem i benzin på kort tid jo... mærket er OBX og er en 4-2-1 manifold... skriv personlig besked hvis du har flere spørgsmål til manifolden eller motor... har en del erfaring med de ga14de motorer smiley

• #3   8. okt 2007 Peder M - okay, det lyder som en mulighed der måske lige skal undersøges nærmere og vil da vende tilbage til dig hvis det bliver aktuelt...

hvis der er andre som har nogle forslag så skriv endelig... smiley

Kommentér på:
chip til nissan almera

Annonce