{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  luftfilter forskelle ?
  • #1   25. okt 2007 har hørt at greenfilterne er testet så de giver hk.

• #2   25. okt 2007 Så vidt jeg kan forstå findes der både våd- og tørfiltre. De våde frasorterer skidt vha. olie i membranet. Og så er der skumfiltre.

Men jeg tror ikke at der er den store forskel på de tre mærker du nævner - udover netop designet.

• #3   25. okt 2007 de giver det samme som når du piller dit luftfilter helt af.. mere lyd, måske en.. 200meter mere på literen.. næppe nogen mærkbar effekt.. men det er pynt og god lyd..

de gør det samme alle sammen, så det bare hvad du vil ofre

• #4   25. okt 2007 @lars S:

Det er de allesammen vel, men i realiteten er det meget sjældent at de giver noget. Det kommer helt an på hvordan de er monteret og hvor meget kold luft de får. De kan også virke lige modsat, og nedsætte effekten.

• #5   25. okt 2007 mange mister hk på det smiley

• #6   25. okt 2007 giver kun lyd ved en standert motor, og mange mister os hk ved det på en standert motor....
    men ved en god gennem trimmet motor kan det bruges...

• #7   25. okt 2007 om det giver hk eller ej, tja, det er jeg sq ligeglad med... og hvis den tager et par stykker, så ligger jeg nok ikke engang mærke til det... hehe... men ja, min motor er helt standard, og står og skal skifte filter på dyret, har pt. et K&N filter på, men synes ikke det har givet mig nogen effekt over hovedet, heller ik lydmæssigt.. men tror bare det er fordi jeg har resonansboks på og sådan noget lort.. men jeg køre os mest bare med sådan et filter for looket... såe.. det er lidt pænere end en kedelig sort boks.. hehe..

men nævnte bare de 3 mærker, da jeg lige kunne huske dem smiley hehe.. hvis i har nogle der kan anbefales, så sig frem..

undrer mig egentlig bare mest over at du fx. kan smutte i thansen og købe et simota til 198 kr. og hvis du vil have et K&N skal jeg give over 1000 kr. :S

• #8   25. okt 2007 Har det på min getz (som er standard), kan ikke mærke en dyt overhovedet, købte det heller ikke af den grund, men min overbevisning er at det ikke gi'r noget, andet end lyd selvfølgelig!

• #9   26. okt 2007 Effektmæssigt er det lige meget, men hvor meget det filtrere fra, er der kæmpe forskel på.
    Der er APEXI helt i sin egen klasse, langt bedre end KN, GREENFILTER, HKS, og hvad de nu hedder...

Kommentér på:
luftfilter forskelle ?

Annonce