{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
663 visninger | Oprettet:

jakob j
jakob j
Følger: 1 Emner: 22 Svar: 16

Filter til diesel - hjælp! {{forumTopicSubject}}

Hej.

jeg har en Toyota Sportsvan fra 2007 med en 2,2 D-cat 177 hk diesel motor. Jeg har fået sat en sportsudstødning på fra tte og vil gerne have et filter ¨på den. men hvor kan jeg finde et sportsfilter til diesel der også giver bedre lyd?

På forhånd tak smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Filter til diesel - hjælp!
  • #1   30. okt 2007 Diesel lyder altid godt, bare husk den kommertil at ryge som ind i helvede med et sports filter, men thansen har vel nogle gode nogle. Du skal ikke regne med at kunne komme til at høre forskel

• #2   30. okt 2007 Ja en diesel motor lyder altid godt, men man kan ikke rigtig høre forskel på sprots filter eller standart. Eller, jeg kan sku ikke hvertfald.

• #3   30. okt 2007 Ja ! og især lyden af en snurrende turbo , med 3 tommer rent rør hele vejen, ! smiley

• #4   30. okt 2007 ??? Hvordan kan en diesel komme til at ryge mere med filter? Hvis filteret er stort nok til motoren, så for motoren mere luft, og en renere forbrænding = mindre sort røg.

Men et sportsluft filter på en diesel giver ik noget lyd... Er i hvert fald min erfaring...

• #5   30. okt 2007 Magnussen - renere forbrænding.. Tjaeh, jeg vil sige mere komplet. En diesel er en motor der næsten altid kører med luftoverskud.

Men standardfilteret på sådan en er der masser af larm i, hvis man tager toppen af filterkassen, piller filterelementet ud, løsner de 3 eller 4 10mm der sidder i bunden af kassen, borer en MASSE STORE huller i den nederste del og samler det hele med filter igen. Så er der lækker dieselrumlen.

Kommentér på:
Filter til diesel - hjælp!

Annonce