{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
595 visninger | Oprettet:

Komplet TurboKit Celica 1,8 Hva pris? {{forumTopicSubject}}

Hey hey...

...står i den situation at jeg har en celica 1,8 fra 94 der lige er blevet købt af en privat person, som solgte den til mig, uden at fortælle at motoren der var der på var KOMPLET færdig, (svin? ja tak)

Men jeg har så fået fat i en ny motor og den er ved at blive monteret, men hele dette projekt at så godt som ruineret mig.

Med bilen jeg købte fulgte der komplet tubokit med:

Olie indløb til blokken
olie køler
intercooler
turbo m manifold
indsprøjtnings system med 4 ekstra indsprøjtninger.

det hele skulle virke perfekt og er blevet lavet ved turbomotor.dk

JEG HAR IKKE HAFT DET MONTERET!
(ikke at det skulle have noget at sige, men jeg kan bare ikke vide mere om det end jeg skriver så hvor meget det koster eller hvor meget det giver ved jeg ikke)

Men hvad pris kan man sælge det til? hvad kan jeg tillade mig at sætte det til salg til når jeg SKAL af med det hele?

Plz hjælp, og tak for den hjælp jeg får.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Komplet TurboKit Celica 1,8 Hva pris?
  • #1   2. nov 2007 Kast nogen billeder op af sættet, så man kan tage en vudering af det evt?

• #2   2. nov 2007 Vil meget meget gerne smide de billeder op til dig, prob. er bare at det hele ligger ude ved mekanikkeren lige nu, så jeg kan ikke før jeg lige får bilen tilbage, men skulle gerne ske engang senere idag, eller mandag smiley

Men nogle specielle punkter jeg skal tage præcis'e samt detaljerede billeder af ??

• #3   2. nov 2007 Fx havd for en turbo det er, og hvor stor intercooleren er osv.

• #4   2. nov 2007 Kim S.

hvordan ser jeg det? jeg har INGEN ide om noget som helst hvad angår motore, derfor jeg spurgte om den var helt i orden ved køb, og det fik jeg afvide at den var, men motoren var FÆRDIG og nu står jeg sådanset og skal af med hele bilen...

• #5   2. nov 2007 dan M.

tak for det, men det eneste der er at sige er jo bare at det ikke er ISAT, dvs altså at det er løsdele, så det var lidt det jeg gik efter i pris hehe...

men er Rene der endnu eller hvad, for jeg har forsøgt at skrive til ham men han svare ikke på nogle af mine mails. da jeg vildt gerne vil have turboen i igen jo hvis jeg havde råd til at beholde bilen...

Kommentér på:
Komplet TurboKit Celica 1,8 Hva pris?

Annonce