{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nye eller brugte dele ?
  • #1   6. nov 2007 ikke hvis det er lettere modificering, og delene ikke er blevet "overbelastet"

• #2   6. nov 2007 ville jeg ikke gøre.

Det et "hjerte" vi snakker om.

• #3   6. nov 2007 manifold og karburator osv kan du godt købe osse gerne andre dele med minimalt slid men stempler osv. ville jeg vælge og købe af nyt så er du sikker på du fåer noget der passer 100% i str også ved du det virker

• #4   6. nov 2007 Okay.... Tak for det... smiley

• #5   6. nov 2007 kommer da an på om det er blevet kørt ordentligt af forrige ejer? en knastaksel kan da sagtens være 100% i orden, hvis den er af en ordentlig kvalitet ( hårdt materiale ) og ventilerne er blevet stillet korrekt, med stramme fjedre. så er der da intet i vejen.

samme gælder stempler - det er jo nemt at se om de fejler noget.

bananmanifold er sgu også fint nok at bruge. topstykke er lidt værre, da du nok ikke gider skille det ad og måle tolerancer på alt.

• #6   6. nov 2007 Okay.... banan og karb kan jeg godt købe brugt... Men resten må nok hellere blive nyt... så er jeg sikker... smiley Men ellers tak for det gutter....

• #7   6. nov 2007 tonni vil sige du er dygtig hvis du kan se om stempler passer i mål hva nu hvis motor.f.eks køre med nærmeste over str er jo ikke let og se også tvivler jeg på det passer sammen. men ja knast aksler kan fint bruges hvis der ikke er det store slidt på dem

• #8   6. nov 2007 Knaster, kan man se om der er spor i. Hvis de ser lige ud på alle nødderne, så fejler den ik noget.

Stemplerne havde jeg ik købt, da du ik aner om de mål sælger siger er rigtige, og kan betyde du står med stempler du ik kan bruge. Samme gælder pjelestænger.

Topstykke havde jeg heller ik noget problem med at købe et brugt portet. Man skal bare kigge efter revner, og så lige se om det er plant med en retteskine på kryds af topstykket...

Manifolder, skal man lige se om er utætte eller revnet.

Karburatorere kan man også købe brugt, men de skal indstilles til DIN motor. Kig også efter revner, eller slid der ik burde være der...

Kommentér på:
Nye eller brugte dele ?

Annonce