{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
576 visninger | Oprettet:

renault 5 gt turbo motor fix {{forumTopicSubject}}

hej. jeg har lige købt en r5 turbo. den har fået alle leger skiftet , ny kugteleje turbo. men det skralder fra ventilerne. hvordan justere man dem.(hvor meget) ?min bror er mekaniker han hjælper. og så har den lidt tændings bankenmen der skal man vel have noget måle udstyr på? den er ikke skruget op i tryk endnu så den køre 0.4 bar den rykker ca. som en almendelig golf 1.8 benzin ved den tryk. skal jeg tage hensyn til noget hvis den skal op på 0.8 bar.? den har forstærket top pakning og bolte. er den køler den køre med standart stor nok?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  renault 5 gt turbo motor fix
  • #1   29. dec 2007 du skal bruge søger blade når du stiller ventilerne..! og de har meget at sige hvis de står forkert..! og sørg for få dem spændt rigtigt godt da de nemt bliver løse igen..!
    hvis du skal ha den op i tryk skal du sørge for den får nok benz... men den køre jo 0,6 bar std... så du kan da starte med at skruge den der op..! min gik med 0,9 bar uden jeg lavede om på noget og det kunne den sagtens tåle... du skal dog vide at det er en go ide at skifte ic'en da den ikke kan tåle så meget tryk så ryger enderne fra..!

• #2   29. dec 2007 din std køler er stor nok men du skal holde øje med tempraturen... du kan evt købe en termostat som åbner lidt tidligere hvis du har problemer med den bliver for varm...
    hvis du ikke kender denne her side har de alt hva du går og drømmer om til en r5 gtt...

www.k-tecracing.com

• #3   29. dec 2007 www.cgbmotorsport.com
    her er os en del..!!

• #4   29. dec 2007 Er der nogen der ved hvor tyk søger blad den skal bruge til at justere ventilerne (de er lidt løse (skralder lidt)).på en renault 5 gt turbo? har lige lavet en måling fra 1-100 det var skidt ca 14sec... det var ved 0.45 bar. syntes også at den satte lidt ud ved 5500 omdregninger. de kan ikke vær mangel på benzin da tændrørne er lidt sodet og ikke brændt rene den har ikke tændings banken hvad kan det være?. tror i at de sidste 0.2 bar og justering af ventiler kan give de sidste (8- 8.5 sec.) fra 0-100?

Kommentér på:
renault 5 gt turbo motor fix

Annonce