{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
668 visninger | Oprettet:

mont. af blow off på 1800 turbo motor? {{forumTopicSubject}}

Har fået mig en Skoda octavia RS 1,8T 180 hk

Nogen der har guide til montering af blow off,. er lidt inde i motor osv,, Hilfe mich ?? (:

det drejer sig om denne bov med tilsvarende adapter der ses neden under til 175,- som skulle passe til audi 1,8 T som jeg går ud fra min passer med

http://webshop.nordicturbo.dk/products/productinfo.aspx?ProductID=1674&MenuItemID=


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  mont. af blow off på 1800 turbo motor?
  • #1   20. jan 2008 Jamen der hvor den orginale sidder der sætter du også den nye.Da den orginale er recirkulerende og med 2 studser. Skal du bare ha en prop til det hul der løber fra luftfilter kassen. Og så siger det pift pift:-)

  • #2   20. jan 2008 Hvor for du den chippet???


  • #3   20. jan 2008 du skal lige være obs på at den ventil du linker til der er enkeltvejs.. og din rs kører med e-gas system så det er ikke sikkert at den kan kører med den ventil.. det skal helst være en dobbelt stemplet 2 vejs ventil som f.eks FORGE SPLITTER for at det er optimalt..

  • #4   20. jan 2008 Hmm må nu sige at min er med E-gas og jeg har en orginal hks på som den på billedet og den virker fint...

  • #5   20. jan 2008 ja men det kan godt virke fint.. kender bare flere der har haft problemer med f. eks kraftigt effekttab / bilen melder fejl / ujævn acc. osv.. pga den forkerte ventil.. kender også nogen som aldrig har haft problemer..

  • #6   22. jan 2008 Ja, ventilen på billedet er beregnet for biler med luftmassemåler.

    Nogen Egas biler er mere følsomme overfor åben bov end andre.
    Det ligger primært i softwaren til motorstyringen.
    Jo skrappere motorstyringen er, jo mere besværligt er det.

    Det tager ca. 15min i jævnt tempo at montere ventilen på en 1.8T Tværstillet motor, når man står med alle tingene klar til at sætte sammen.

    På en Egas kan man evt. montere diverter med stempel sammen med et åbent luftfilter. Det kan faktisk give en pæn lyd, hvis ens krav kun er moderate til lyd.


    MVH
    Niels Høj
    NORDICTURBO.DK


Kommentér på:
mont. af blow off på 1800 turbo motor?

Annonce