Diesel tuning af Seat Ibiza Diesel tuning af Seat Ibiza
Hej
Jeg har for nyligt købt en psi tuningsboks til min seat ibiza 1.9 tdi.. Den er rigtig fed at have i da det giver utroligt meget ekstra kraft.... Men der er et par problemer med den..
1. hvis jeg giver den noget gas og for lov til at bestille noget så når jeg holder ind er der en mærkelig lugt fra motorrummet, det lugter lidt svedent...Denne lugt er der ikke når jeg kører uden boksen...
2. Jeg var ude for at adverselslampen for motorstyringer bilinkede, og da jeg så efter at have standset et par gange og slukke motoren så forsvandt advarslen og har ikke været der siden... ???
Jeg har i øjeblikket taget boksen ud da jeg ikke lige synes det virker som om min bil kan lide den... Men er der nogle der kan forklare hvad der evt. kan være galt inden jeg lader boksen gå tilbage....
Med venlig hilsen
Thomas
apr 2003
Følgere: 30 Biler: 2 Emner: 3 Svar: 8.831
okt 2003
Følger: 59 Følgere: 58 Emner: 39 Svar: 1.300
Jeg er ret sikker på at din motorlampe blinkede fordi dit turbo tryk er blevet for højt. Det lyder som om du har fået presset din Seat lige rigeligt, lygten kunne godt tyde på at turboen er godt varm, måske forkert indsprøjtnings tidspunkt.
Få fat i RH som claus m sagde, de ved alt der er værd at vide om TDI tuning
Diesel tuning af Seat Ibiza