{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
738 visninger | Oprettet:

bobafett b
bobafett b
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 7

Motortuning af Alfa 33'er {{forumTopicSubject}}

Jeg har tidligere erfaring med oldschool motortuning på Morris Mascot 1000 - sådan en sag har jeg haft presset 105hk ud af.

Det skete eks.vis vha. andre ventilfjedre, større ventiler, anden knast, blankpoleret indsugningsmanifold, anden karburator (en dweber), aluventilstænger, aluvippearme, afdrejning af svinghjul, afbalancering af krumtap og en solid racergearkasse med ligeskårne tænder.

SÅ tænkte jeg på, hvis nu der kan gøres noget ved en Alfa 33... Kan der sidde større ventiler, findes der andre knaster? Udstødningssystemer osv... og hvad koster den slags til sådan en øse?

Hvad gør i?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Motortuning af Alfa 33'er
  • bobafett b
    bobafett b Tilmeldt:
    okt 2003

#1   8. okt 2003 Hvad betyder det? Hvad er det?

Jeg burde måske lige nævne at jeg ingen interesse har i tunings firmaer, det der skal laves kan jeg lave selv!

• #2   8. okt 2003 WWW.CNAUTO.DK
    HER ER DER STYR PÅ DET HOS CN AUTOHAN HAR MANGE MANGE ÅRS ERFARING BÅDE MED TUNING OG ALM. VÆRKSTED FOR ALFA MEN LAVER ALT

• bobafett b
    bobafett b Tilmeldt:
    okt 2003

#3   9. okt 2003 Jo og jeg siger tak!
    Men det jeg har brug for er andre med personlige erfaringer og viden omkring hvad der kan gøres ved sådan en øse. Hvad kan svare sig økonomisk hk/kr og Nm/kr ? Erfaring med brændte ventiler, smadrede vsæder osv...

Det lyder da underligt at ingen her ved noget om tuning, men måske de holder det for dem selv *GG*

Kommentér på:
Motortuning af Alfa 33'er

Annonce