{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
711 visninger | Oprettet:

theemed t
theemed t
Følgere: 6 Emner: 13 Svar: 12

Både Boks og Chip? {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg er lidt af en Noob går det gælder tun osv.

Jeg ville høre om det var muligt, at både få chippet sin bil derefter så at få monteret en boks? eller omvendt?

Håber i kan svare, uden at slå ned.

hey

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Både Boks og Chip?
  • #1   5. mar 2008 en box?? så snakker du altså om en anden motorstyring eller hva? . i så fald er der jo ingen grund til chippen hvis du vil køre med programerbar styrebox. så kan den jo bare sige hvor meget brændstof der skal ind.

• #2   5. mar 2008 chip og bokstuning er stortset det samme.... bokstuning er bare ny motorstyring, chip er en lille piggyback der blir smidt på som fortæller den originale styring at den ska smide mere eller mindre benz ind..

• #3   5. mar 2008 Altså enten kan man jo skifte hele motorstyringen.

Ellers kan man sætte en af de færdig programmerede bokse på.

Ellers er der muligheden at omprogrammere det originale i bilen, så det bliver specielt indstilt til din bil.

Ville sige at den bedste metode er at få den omprogrammeret / chippet. Ellers hvis du er oppe i noget vildere tuning så få skiftet motorstyringen.

• #4   5. mar 2008 som det lyder vil du høre om man kan montere en "power box" de der chip bokse som alle efterhåndne laver.. og så samtidig have en motor styrings box der er blevet professionelt chippet.. og kan godt lade sig gøre men giver ingen idee for hvis man chipper en boks professionelt ændre du jo parameterne til det optimale..

• theemed t
    theemed t Tilmeldt:
    apr 2007

Følgere: 6 Emner: 13 Svar: 12
    #5   5. mar 2008 Det er primært fordi, hverken chip eller box giver hverken nok hk eller nm, så ville høre om man kunne kombinerer dem. Jeg har læst lidt og kan se, folk generelt vælger chip, fremfor bokstuning.´
    - Hvilken ville være mest effektivt for min bil ( 2,0 turbodiesel).?

• #6   6. mar 2008 Det vil chippen. altid..

Den er optimeret efter netop din motor og er ikke en piggyback box med et standard program, som der aldrig vil køre optimalt.

Få bilen chippet på et rullefelt, så får du det mest optimale.

Kommentér på:
Både Boks og Chip?

Annonce