{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
425 visninger | Oprettet:

forskel på banan?? {{forumTopicSubject}}

Hey, var lige inde på Hsshop.dk hvor jeg fandt en banan til min 306, men der er 2 forskellige?`den ene er kun til en 1,6 8v og den anden er både til 1,4 og 1,6 8v, Og der er 2500 kr i forskel, det er den til både 1,4 og 1,6 der er billigest, men hvad skulle forskellen være`??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  forskel på banan??
  • #1   20. mar 2008 jamen den ene hedder supersprint og den billige har ikk noget navn? kan det ha noget med det at gøre?

• #2   20. mar 2008 ja jeg ville vælge supersprint... der er forskel på udformning og kvalitet og sikkert også på hvor mange hk det gir...

• #3   20. mar 2008 Det ene er sansynligvis lavet i kina af en lille dreng, med de størlser jern de har på lager, og så det ser rimeligt ud.!!!

Det andet er lavet i Italien af Virkelig professionelle med en seriøs reserch bag hvert manifold, hvad angår længder størelser osv...

Supersprint er uden tvivl det bedste hvad angår kvalitet og performance, men desværre følger prisen også med!!!

• #4   21. mar 2008 Og uanet hvilken manifold du vælger får du maksimalt 4-5 hk uanset om manifolden er lavet af en bondemand fra kina eller NASA i USA..

• #5   23. mar 2008 Forskellen ligger så vidt jeg ved i at, den ene er som der jo stor en supersprint og den anden er en raceland, som er en kopi af supersprint manifolden.

Kommentér på:
forskel på banan??

Annonce