{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
655 visninger | Oprettet:

Honda Crx 1.6 Vtec {{forumTopicSubject}}

Jeg har en honda, som skal have sig en bananmanifold, men det som undre mig Meget! er at hvorfor den hopper fra pris lejet 2500kr ca, til 5400kr for en manifold, bare fordi der står Vtec på blokken?

Man kan jo få en banan til alle bmwére, for 2500kr? og det er tysk=Dyrt.
Nogle der ved hvor der kan findes et billigere sted?
Streetcar.dk 5400kr!!!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Honda Crx 1.6 Vtec
  • #1   27. mar 2008 japser = dobbelt så dyrt. har selv kørt corolla gt alting er dyrt til japaner

• #2   27. mar 2008 bare gå ind på ebay.. der kan de findes billigere

• #3   27. mar 2008 Alle ved sq da alt dele til Japser biler er dyre end til en tysker. Sådan er det jo.

• #4   27. mar 2008 Uden at jeg vil hænges op på det, så har jeg hørt noget om at en manifold til f.eks, en crx og andre af Hondas "topmodeller" er dyrer fordi de er meget sværer at lave. En banan på en vti kan i nogle tilfælde være skyld i at bieln ligefrem mister heste, fordi at deres motorer er bygget så nøjagtig og grundigt så det kræver virkelig stor præcision at lave en banan der er endnu bedre.

Har jeg hørt. Men ja, japaner-dele er også ret dyre i forvejen

• #6   28. mar 2008 Vil gi Torben helt ret. Det er virklig dumt at begynde at smide en billig kina/tysker manifold på til billig penge, det er helt sikkert at den orginale manifold vil flowe bedre.

Brug hellere pengene på et ordenligt mærke. DC-sport. Toda. SMSP. Også 2,5" catback og cat-erstatning, så kommer du langt, meget langt.

Et ordenligt manifold skal koste mindst 4500,- ellers så er det simpelthen for ringe kvalitet.

• #7   28. mar 2008 Kvali koster jo

• Kim K
    Kim K Tilmeldt:
    jun 2003

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 341
    #8   28. mar 2008 Jeg syntes det ligner en (for) hurtig konklusion, at sådan en manifold skulle være dyrere fordi den er til en bil af japansk oprindelse. En SuperSprint til en 4 cyl. BMW koster eksempelvis 7100, og til CRX ca. 5400. Det er jo ikke rimeligt at sammenligne et billigt mærke til BMW med et dyrt mærke til Honda, det billige mærke til CRX koster jo ca. det halve af SuperSprint. Om så priserne kan forsvares af en bedre/dårligere kvalitet skal jeg ikke kunne sige noget om.

Med venlig hilsen Kim

Kommentér på:
Honda Crx 1.6 Vtec

Annonce