{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
940 visninger | Oprettet:

Jesper J
Jesper J
Tilmeldt:
25. feb 2008
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 4

Chip tuning, indkøringsperiode {{forumTopicSubject}}

Hey BG

Jeg har købt mig en helt ny Leon, jeg går og tripper for at få (lang leveringstid)..

Det er Ecomotive modellen med 1,9 TDI motor, og 105 HK..

Den skal chiptunes, og har besluttet mig for at gøre det hos Palm ( www.dimsport.dk) - men spørgsmålet går på om jeg bør køre motoren til inden, eller den om den kan chippes med det samme.. (Jeg er klar over jeg ikke kan tæve den løs fra start af)...

Hvad er jeres erfaringer, og know-how her?

Jesper


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Chip tuning, indkøringsperiode
  • #2   3. apr 2008 ved volvo har lagt en sladderhank ind i de nye bokse så de KAN se om der er rodet i boksen ligemeget hvad de forskellige tuningsfirmaer siger..... og alt garanti er væk....

  • #3   3. apr 2008 Landberg kan lave det så det ikke kan ses, når den evt skal til service

    www.landberg.dk



  • Jesper J
    Jesper J Tilmeldt:
    feb 2008

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 4
    #4   3. apr 2008 Okay, mange tak for svarene.. Havde sgu ikke lige tænkt den der med garantien, og chippen, så det jeg ser i skriver, er at køre bilen en anelse til, se og høre om der er probs, hvor efter man et år eller lign. kan få den chippet? smiley

    Og mange tak, glæder mig også ekstremt til jeg får den, får den sænket, med xenon, 18", kompletskørtesæt, spoiler i forlængelse af bilen, tonede ruder, og dobbeltudstødning i begge sider af bagskørtet, så spørg lige om jeg glæder mig? smiley


  • #5   3. apr 2008 Få smidt en landberg.dk utune på, så kan du selv stille den tilbage til std. når du skal til service osv:)

  • #6   3. apr 2008 når der bliver snakket garanti så kan fabrikken også nægte dig f.eks br.skiver ved snæve skiver og trækakselled hvis de er defekte og faktisk også fjrdre støddæmper. også gearkasse og kobling hvis du sætter et sæt aluhjul på der ikke er tybegodkendt viste du så det ...........

Kommentér på:
Chip tuning, indkøringsperiode

Annonce