{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Turbo/tunings firma - øst-midjtylland?
  • #2   5. apr 2008 Westspeed.dk

eller viborg cylinderservice?

• #3   5. apr 2008 Takker. Ligge der virkelig ingen i Århus? Søgte lige hurtigt på google men kunne ikke finde noget - synes da det lyder lidt utrolig hvis det er rigtigt??

• #4   5. apr 2008 har aldrig hørt om nogen i Århus nej..

det kommer også an på, hvad du skal have lavet jo? rullefelt og justering eller hvad?

hmmm. umiddelbart kan jeg ikke komme på nogen her i byen desværre!

• #5   5. apr 2008 ved du hvor hinnerup ligger? lige nord for byen

der ligger godt nok noget. Bosch car service
    jeg mener at have hørt noget om rullefelt derude? måske de kan hjælpe? jeg ved det ikke...

• #7   6. apr 2008 fedt nok...
    vidste ikke der var en i Galten!

det er jo ikke langt væk.
    nok lidt mere end 15min.!! hehe!
    men stadig ikke langt væk

kunne da være rart at se en måling på ens bil. bare for at se hvordan det står til, om den har mistet 5 eller 10hk i årene der er gået

• #8   6. apr 2008 Bor selv i hammel så galten må jo siges at være ganske tæt på. Tror jeg prøver ham i første omgang så. Skal bare have den kørt ind til oktan 97 i stedet for 98 og have den målt og evt finjusteret.. ikke noget vildt..

• #9   6. apr 2008 Peder . Hvorfor mistet. Synes lige så ofte man ser at de får flere hk efter 100000km.

Min har 149.7 og den har kørt 195000, og der er kun monteret KN på den. Og den burde i sig selv ikke give noget. Max 3-4 hk. Hvilket man ikke kan mærke alligevel.

Normalt har min 136hk og 186nm nu har den 149.7 og 211nm på motoren. Efter "DIN" Skala.

• #10   6. apr 2008 Peder B
    heh du skal ikk regne med at din bil har mistet hk med tiden, så har den i hvert fald kørt pæn langt... min mx3 er blevet målet til 126HK =( desværre, eftersom at standart er 136hk, men den står heller ikk rigtig i tændingen, og har os kørt 300.000 så de ting har nok noget at sige... men moment ligger for det meste et godt stykke over, fabriksoplysninger, min blev målt til 212Nm, hvor standart skulle være 160

• #11   5. maj 2008 kom du ud til scantune og var han dygtig?

Kommentér på:
Turbo/tunings firma - øst-midjtylland?

Annonce