{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sportsudstødning effekt?
  • #1   21. apr 2008 Måske fordi man trykker mere med højre fod..
    Men ellers har jeg aldrig hørt om sådan noget..

• #2   21. apr 2008 men du taber nok lidt mod tryk hvilket vist koster lidt heste? hvis jeg har forstået det rigtigt,

• #3   21. apr 2008 anders har fat i noget rigtigt der.

En sportsudstødning tænker typisk kun på ydelse ved WOT ( fuld gas ).

Når man så ligger og cruiser med 1/3 gas, er diameteren af røret større - dette gør at der er mere plads til gasserne - dette gør at der opstår kolde mellemrum imellem hver varm puls ( hver gang en cylinder tømmes ) - dette sænker temperaturen på gasserne - og en kold gas bevæger sig langsommere end en kold gas = lavere ydelse.

En sportsudstødning er altid et kompromis smiley - hvad du får i toppen ved WOT, mister du som regel lidt af ved lave rpm og mellemgas.

Men ro på - så meget bør det ikke dreje sig om - min charade kører stadig 14 på literen smiley og den har 2" hele vejen.

• #4   21. apr 2008 Så vidt jeg ved, sku der gerne være sportsudstødninger hvor der er taget højde for den slags, kan så ikke huske om det ikke også krævede en indstilling af bilens motor.
    Men det er lidt sjovere med en sport i forhold til den originale må jeg sige, leder stadig efter den rigtige til min:P

• #5   21. apr 2008 Søren P:

ja det er der i de dyre sæt.

Men hvis man selv bikser noget sammen, så er der ikke smiley

Grunden til de ka tage forhold til det, er typisk også fordi der følger en manifold med, og den påvirker en hel del..

• #6   21. apr 2008 Tonni. man er vel også lidt lige glad med ydelsen når man ligger og cruiser? eller er det bare mig smiley

• #7   21. apr 2008 Casper A:

jaaa... men hvis man bruger bilen til hverdag, er det altså rart at have lidt moment ved delgas smiley

Kommentér på:
Sportsudstødning effekt?

Annonce