{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  tuning af vectra
  • #1   13. feb 2005 ikke på den måde billig tænkte mere på hvordan man fik flest hk uden at gøre for meget eks kan jeg nøjesmed at skifte knasterne eller skal der mere til.
    Budget 15-20000

• #2   15. feb 2005 okay hvor henne har ellers fået at vide at det kun giver et par hk ekstra

• #3   21. feb 2005
    Spar på dine penge, 1.8 16v er umulig at chiptune med mærkbar effekt-forøgelse og den der påstår andet tager fejl.

Disse motorer er født med en Siemens intelligent styreboks, der selvjusterer efter kørestilen. Man desværre kan ikke skifte til Bosch-styreboks, som de fleste andre Opel-modeller kører med...

En chiptuning vil give omkring 2-3 hk og det er langt fra hvad jeg vil kaste mine penge efter.....

Jeg samarbejder med RH Motorsport og de vil sandsynligvis ikke chippe den, da de ikke vil tage penge for ingen effekt...

Du kan starte med at ofre på en komplet 2,5" udstødning med en bananmanifold, det vil give en mærkbar forskel. Derefter kan du prøve med skarpere knaster og evt. en anden indsprøjtning, men her snakker vi om en indspørjtningssystem til 11-12.000 kr. som kan give 33-36 hk

Kommentér på:
tuning af vectra

Annonce