418 visninger
|
Oprettet:
Carsten a.k.a. Fister®
Tilmeldt:
29. jun 2007 Følger: 23 Følgere: 30 Biler: 11 Emner: 296 Svar: 1.328
Tilmeldt:
29. jun 2007 Følger: 23 Følgere: 30 Biler: 11 Emner: 296 Svar: 1.328
Turbo på Landcruiser {{forumTopicSubject}}
Har sat turbo på hj60'eren og det kører rimeligt....
Men fra brændstofpumpen til indsugningen lige under gæsspjældet sidder der en vacumslange....
Før der var turbo på må der ha' været vacum i den slange når motoren kørte....
Nu, med turbo, må der da være et lille overtryk.
Det må da ha en betydning for styringen af brændstof mængden, eller hva...?
Skulle man ikke flytte slangen fra "spjældet" til et sted
mellem luftfilter og turbo hvor der også er vacum når motoren kører ???
jun 2007
Følger: 23 Følgere: 30 Biler: 11 Emner: 296 Svar: 1.328
Hold da helt kæft det sparker røv..!
Nu ka' den pludselig arbejde. Turbotrykket steg til det dobbelte og MINDST 150 heste.
Skruede dieselskruen helt ind igen og stadig arbejder den som en vild...?
Men nu er det svært at finde en jævn økonomist hastighed omkring de 90 km/t.
Hva' gør jeg....?
Turbo på Landcruiser