770 visninger
|
Oprettet:
ang kobling 4age vs 4agze {{forumTopicSubject}}
hej bilgalleri.
sidder og kigger på kobling til min ae86ér.
og den køre med 200mm kobling (4agze 212 mm)
om min egen kobling er nemlig død, så vil gerne smide en forstærket i, nu jeg alligevel skal ha ny i, men så var det jo at jeg tænkte.
på et tidspunkt vil jeg gerne ha smidt en kompressor(agze) blok i den. men koblingerne er ikke samme størrelse.
så var det om man kan smide en 212 mm kobling med svinghjul og det hele over på en alm 4age blok, eller om jeg er nødt til at købe en 212 mm når jeg engang skal ha kompressor blok i.
håber i kan svare på mit spørgsmål.
mvh sonny
sep 2005
Følger: 57 Følgere: 54 Biler: 12 Emner: 405 Svar: 2.814
Men hvorfor? En std. kobling med opstrammet trykfod burde være mere end rigelig.
sep 2005
Følger: 34 Følgere: 33 Biler: 3 Emner: 77 Svar: 417
så må en agze blok også kunne køre med 212 mm kobling så?
er ikke fordi jeg skal pumpe min alm 4 age blok, men regner med at der skal tryk på dyret engang, derfor en agze, og så kunne man jo ligeså godt købe en kobling der kan holde.
hva der er sparet er tjent, og så kan man købe dobbelt så meget
sep 2005
Følger: 57 Følgere: 54 Biler: 12 Emner: 405 Svar: 2.814
Men altså, imo behøver du ikke smide penge efter et andet svinghjul. Blot en ny std. kobling og så send trykfoden over til René og få den strammet op.
Når der så skal tryk på, bliver det jo på gze blok, ikke? Og hvis den kører med 212 mm std. så er den skid jo slået?
Det er en dyr hobby
sep 2005
Følger: 34 Følgere: 33 Biler: 3 Emner: 77 Svar: 417
havde fundet et set med lettet svinghjul, trykfod og det hele.
var jo bare hvis de passede sammen, så var jeg jo fri for at købe 2 set. 200/212
sep 2005
Følger: 57 Følgere: 54 Biler: 12 Emner: 405 Svar: 2.814
sep 2005
Følger: 57 Følgere: 54 Biler: 12 Emner: 405 Svar: 2.814
sep 2005
Følger: 57 Følgere: 54 Biler: 12 Emner: 405 Svar: 2.814
ang kobling 4age vs 4agze