{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
552 visninger | Oprettet:

Opel Vectra årg. 1994 {{forumTopicSubject}}

Hejsa folk =)
Vil lige høre alle jer kloge folk, for høre om i ved hvordan man kan gøre en Opel Vectra A hurtigere ?!
Jeg ved man kan få sådan en multi- injektion hvor min er mono ?! men hvor man kan købe en multi og hvordan man sætter den til ved jeg ikke?!
Det var ALT det jeg vidste =)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Opel Vectra årg. 1994
  • #1   21. maj 2008 Hmm det ville hjælpe lidt hvis du havde nogle data på bilen

  • #2   21. maj 2008 nu er det jo ikke bare lige at sætte en anden indsprøjtning på og så kører det. Der skal osse anden motorstyring og ledningsnet til. Inden du får det til at køre har du nok fået en del grå hår.... Og om den manifold overhovedet passer på dit topstykke er osse tvivlsomt...

  • #3   21. maj 2008 Generet modificering af motor osv uden viden omkring det ender som regel med at der går noget galt .. smiley .. Syne hellere du skal kontakte nogen af de fine VA'er herinde med samme motor som din .. og spørge dem hvordan de har tunet deres (hvis den er tunet self.) og hvor de evt, har gjort det smiley - At rode i motoren er dyrt, dt er rigtig dyrt smiley

  • #4   21. maj 2008 Hehe oki.. Mange tak..
    Jamen jeg ved Motor er 1.8I ca. 90Hk ?!
    Sys optrækket er MEGET sløvt der er ikke noget med den lægger fra land?!
    Men godt i kan hjælpe fordi ved ikk alverden omkring det, vil bare gerne have den kan blive bare lidt hurtigere i optrækket måske =)


Kommentér på:
Opel Vectra årg. 1994

Annonce