{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
343 visninger | Oprettet:

KN fra Vectra B over i BMW {{forumTopicSubject}}

Ey min far har en Vectra B 1.8i og i den har jeg fyret en KN kit i for noget tid siden.... men nu vil jeg sku ha en i min bimmer... er det muligt at ta den fra vectra og fyre den over i bimmer.... Ja er godt klar over at jeg skal lave en anden baslag så den passer på den firkantede hul bimmer har... da filteren er rundt... men tænker mere på om den vil suge nok luft.. eller for meget.. hva siger i ???

Min er en e36 - 1.8i

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  KN fra Vectra B over i BMW
  • #1   28. feb 2005 prøv at lav nogle sammenligninger af målene inde på www.dot-e.dk
    så kan det være du får et svar derinde smiley

• #2   28. feb 2005 hvis jeg kan spare 1200 kr så vil jeg godt det...
    Mathias hvor kan man se det ?? syntes ik jeg kan finde det...

• #3   28. feb 2005 prøv at gå ud og mål på luftfilteret i vectraen, og se hvor stor diameteren er på den..
    og så mål på bmw'ens LMM (der hvor luftfilteret skal sidde) og hvis det passer sådan nogenlunde, så kan du vel godt flytte det over..

jeg havde bare håbet på at de mål stod inde på siden, men jeg kunne heller ikke selv finde dem...

• #4   28. feb 2005 Nå okay.. på den måde.. men det vil ja så prøve at gøre... men gør det noget hvis Vectras filter er støre end bimmers... gør det noget den få for meget ?

• #5   28. feb 2005 luftmængdemåleren skulle kompensere med ekstra benzin når den får ekstra luft.. men hvis den kører helt a helveds til med det luftfilter, så må du jo ofre de 1200kr på et nyt...
    men hvis det virker, har du da sparet nogle klejner.. smiley

• #6   28. feb 2005 Jeg havde sådan et Vectra B 1,8 16V K&N i min Starlet.
    Og det kørte da meget godt, det brøllede helt vildt, hehe.
    Grunden til at jeg valgte at købe en fra en vectra istedet for en fra en starlet, var for at den der bliver lavet til starlet er ret lille og det ser ret bøsset ud, mens den til opel er enorm, dog var jeg nød til at lave en adapter, da omkredsen på K&N´en, var for stor, hehe.
    Men jeg fik det sku til at virke perfekt...
    Den blev også sat direkte på indsugningen, uden nogen form for mellem rør, det så herre vildt ud, hehe...

Så kort sagt, det kan lade sig gøre, hvis man gider at prøve sig frem...

Kommentér på:
KN fra Vectra B over i BMW

Annonce