Nogen med erfaring ang. Nos system? {{forumTopicSubject}}
Jeg har en ven der skal have Nos på hans Golf 3 1.8 90HK VAN
Jeg ved og har tænkt mig at købe det gennem Autobremsen som forhandler dette.
Men umidelbart kan jeg ikke se hvad det koster, er der nogen der kender prisen for et færdig Kit.
Han søger et Kit som skal give omkring 50/60 HK
Det står der på deres hjemmeside en 1.8er kan klare uden andre modifikationer (180HK)
Han søger dog kun maks 150 ca. så man ikke køre lige på grænsen af det mulige.
Spøgsmålet er så om der er nogen her, der har erfaring i montering af dette kit og hvorlang tid det vil komme til tage.
Det er et Wet Kit han søger da det er nemmest og det bedste system.
Alle som har erfaring i både installation og brugen af det høre vi gerne fra, skriv bare stort og småt hvad i har oplevet.
På forhand Tak.
Mvh.
BRABUS
dec 2003
Følger: 79 Følgere: 78 Biler: 1 Emner: 74 Svar: 7.121
jun 2004
Følger: 65 Følgere: 70 Biler: 8 Emner: 124 Svar: 3.412
Så derfor søger vi et Kit lige et sykke under så vi er HELT sikker på den ikke dør af det.
Men Hvad koster sådan et Kit med ca. 75 HK forøgelse?
dec 2003
nov 2006
Følger: 17 Følgere: 15 Biler: 2 Emner: 347 Svar: 901
Du ska måle hvor meget benzin tryk du køre med.
Det ska du bruge for at finde ud af hvilken benzin dyse du ska bruge, og hvilken n2o dyse.
Har selv et sæt, har dog aldrig fået det monteret på ngoet, da jeg mangler at få fyldt falsken op, og det ska jeg helt til sjælland for at få :S
Men overvejer at sætte den på en gokart, da jeg ikke længere har min gamle bil, som den først var til.. Held og lykke
jun 2004
Følger: 65 Følgere: 70 Biler: 8 Emner: 124 Svar: 3.412
Hvor har du købt dit Kit og hvad gav du for det?
Er det et Wet system?
Vil du sælge det evt. ?
Jeg påtænker at købe en seperat benzin pumpe så trykket ikke ændre sig pga forbruget til de alm. dysser på motoren.
Så skulle indstilling ikke være så svær siges det???
Mvh.
BRABUS
dec 2003
nov 2006
Følger: 17 Følgere: 15 Biler: 2 Emner: 347 Svar: 901
Kan ik huske hvad gav for det, men det var vist omkring 4000kr.
Ønsker ikke at sælge kittet nej, det ska følge mig resten af mit liv, der er altid en motor jeg kan sætte det på jo
Ang. det med benzin pumpen, så er det unødvendig, hvis bilen køre med et stabil benzin tryk, når du acc. Altså så er det jo spild af penge, at købe en mere.
Sys du ska få det målt, inden du køber en benzin pumpe, hvis det så ikke er stabil, kan du altid købe en benzin pumpe.
Lidt søgen på google, burde fortælle dig, hvilke dyser du ska bruge, når du har benzin trykket.
Nogen med erfaring ang. Nos system?