Tanker omkring N/A {{forumTopicSubject}}
Hvis man monterer:
større dyser
større benz pumpe
tyndere toppakning
skarpere knast (hvilke grader ville i anbefale?)
Banan manifold
Powerfilter
vil det så ikke hæve kompressionen således at jeg henter nogle hk?
Skal ECU'en kodes til at køre med de nye dyser? kunne jeg godt forestille mig.
Portet og flowet top er stortset irrelevant da jeg har ladet mig fortælle at min top flower næsten så optimalt som muligt (det er ikke min mazda vi snakker om her) men en 1.8 fiesta 130hk
Disse ændringer er vel i store træk hvad der laves når man snakker N/A tuning.
Spjældhuse er ikke en mulighed da det er synlig, ulovlig tuning.
nov 2003
Følger: 152 Følgere: 152 Biler: 6 Emner: 69 Svar: 2.508
spec ikk på en alm billig bil så der sku massere hk at hente på at for "bollet" toppen og din indsugning
jul 2004
Følger: 9 Følgere: 10 Biler: 5 Emner: 259 Svar: 1.257
jun 2003
Følger: 21 Følgere: 20 Biler: 1 Emner: 11 Svar: 3.588
jul 2004
Følger: 9 Følgere: 10 Biler: 5 Emner: 259 Svar: 1.257
Bananmanifold
Filter
og udstødning er købt.. så der er jo egentlig kun tyndere pakning og knaster tilbage
aug 2005
Følger: 11 Følgere: 10 Biler: 1 Emner: 40 Svar: 557
aug 2005
Følger: 11 Følgere: 10 Biler: 1 Emner: 40 Svar: 557
jul 2004
Følger: 9 Følgere: 10 Biler: 5 Emner: 259 Svar: 1.257
at få portet og flowet top er vel bare at udjævne nogle af alle de gratere og ujævnheder i gangene samt tilpasse top til manifold, event. få slebet ventilstyr ned.. ik?
Tanker omkring N/A