{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
566 visninger | Oprettet:

hvilke udstødning system? {{forumTopicSubject}}

hey jeg har lige købt golf 3 1,8 og jeg skal til at skifte det der udstødnings pjat den har på nu for det lyder da for kedeligt.. hehe
og jeg havde tænkt mig der ihvertfald skulle banan på også ved jeg ikk helt hva resten skal bestå af om det skal være supersprint eller onetwo pipe eller hva det skal..
og ville lige høre jer om i har nogen gode sammensætninger der giver en fed lyd og om i evt har nogen video'er eller links med det i foreslår..

Og der kommer jo selv også K&N på smiley

på forhånd tak smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvilke udstødning system?
  • #1   11. jul 2008 også kommer der også skarpere knaster på engang i fremtiden som der jo sikkert også kommer til at ændre lidt på lyden?

• #2   11. jul 2008 kommer jo meget and på hvad du ønsker... one two laver ok lyd men deres pasform er noget lort og de falder hurtigt sammen

supersprint og sebring giver en hvæsende rally agtig lyd mens remus giver en dyb brummen når man trykker den af.. fordelen ved remus er at de ikke larmer ved normal kørsel så man sagtens kan snakke normalt sammen... selv i min bil hvor ulden er brændt i stykker i bagpotten smiley lyder fedt og man kan stadig snakke sammen ved normal kørsel..

• #3   11. jul 2008 der kommer kun en knast smiley med mindre du vil ligge en håndfuld i bagagerummet som gejl smiley
    men hvis det er en bil du vil beholde længe, så ville jeg købe noget supersport rustfri på ebay, koster 500-700euro sådan ca.

• #4   11. jul 2008 Hvad med Simons??? De er billige og pasformen er helt i top...

• #5   11. jul 2008 Helt klart supersprint, de holder og lyder godt uden og larme overhovedet.

• #6   11. jul 2008 tænker lidt ovre i nærheden af supersprint og sebring , også måske have en remus potte ved siden af man lige kunne sætte på i ny og næ hvis det nu skulle lyste.. men altså der findes jo også mange forskellige inde for det.. altså hos remus der er der hardline racingline og sportline eller hva det nu er de hedder alle sammen..

simons kender jeg ikk så meget til igen

• #7   11. jul 2008 du skal bare selv i gang med og svejse.. nogle rør sammen også smide en bagpotte på alt efter hva for en lyd du kan lide..

• #8   11. jul 2008 er ikk så meget til de svejse fis der, jeg er nok ikk lige den store rumhelt til det da jeg ikk rigtig har prøvet det før..
    men det kommer vel også til at være bedre hvis man køber det af det mærke man har tænkt sig at vælge?

• #9   11. jul 2008 Jeg kan varmt anbefale onetwo.
    Det kunne holde til stikflammer, og pasformen var pefekt. ihvertfald den som sad på min smiley
    Det kan jo heller ikke undgåes, at det ikke passer 100% hver gang når det er håndbygget.

Der er videoklip i min profil hvis du vil høre hvordan sådan en lyder. Det er på de videoklip med corollaen.

• #10   13. jul 2008 har lige monteret supersprint på min honda og må sige jeg er rigtig glad for valget den passede bare som den skulle og lyden er helt i top.. synes ikke den larmer for meget men man kan hører og mærke når den får noget at leve af

Kommentér på:
hvilke udstødning system?

Annonce