{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
400 visninger | Oprettet:

Kasper R
Kasper R
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Tunig/optimering af Mercedes 280CE {{forumTopicSubject}}

Hej
Jeg har en Mercedes 280CE fra 1984, hvor der ikke er gjort noget i forhold til tuning eller optimering af motoren. Det er ikke fordi bilen er langsom, men jeg har overvejet hvad jeg kunne gøre dels for at få bilen til at køre bedre, hurtigere eller eventuelt optimere benzinøkonomien. Jeg tænkte dette var det rigtige forum at få nogle ideer.
Derfor: hvis du har nogle ideer til hvad jeg kan gøre og hvilken effekt det vil have for min bil, så hører jeg det meget gerne!
Tak for hjælpen.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tunig/optimering af Mercedes 280CE
  • #1   20. jul 2008 Start med at flå det gamle K anlæg af den og gi den en seriøs insp før noget andet. Og så kører de med så lav comp så en lille turbo ville gavne.

• Kasper R
    Kasper R Tilmeldt:
    jul 2008

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #2   21. jul 2008 Hej Smeden
    Tak for dit input. Nu er jeg måske lidt tungnem, men når du siger K anlæg, hvad mener du så?
    En lille turbo lyder som en god ide, jeg har haft samme tanke. Har du nogle anbefalinger i retning af model? Som du måske fornemmer, så er det ikke noget jeg selv kan finde ud af, så hvis du kender en godt/billigt sted at få monteret, så ville det være super.

• #3   21. jul 2008 K anlæget er den gamle type insprøjtning det er fint nok når det er nyt men noget bøvl og ikke økonomist når det bliver slidt.

Kommentér på:
Tunig/optimering af Mercedes 280CE

Annonce