{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.330 visninger | Oprettet:

H.DAUBJERG A/S SCANTURBO WEBSHOP {{forumTopicSubject}}

H.Daugbjerg A/S - Scanturbo Webshop. Har brugt deres normalt udmærkede Webshop og fået mine varer dagen efter indbetaling til Jydske-bank, MEN MEN Enten er ham der står for webshoppen fuld af løgn (og ikke i stand til at indrømme han har bummet) Ellers hvis ikke nogen af delene,er deres Webshop ikke værd at bruge længere, og da slet ikke hvis man står og skal bruge sine stumper.
Jeg bestildte varer Mandag Aften og fik 10min. senere bekræftigelse på min bestilling, Kørte ind i Jydske-Bank tirsdag morgen 9.45 og overførte pengene , jeg spurgte for en sikkerheds skyld om de var på H.Daugbjerg A/S - Scanturbo,s konto med det samme og det sagde hun de allerede var, men ingen pakke onsdag, jeg ringede onsdag kl.13.30 og fik en sang om at mine penge først lige var gået ind, jeg sagde det passede ikke for det var de igår kl.10 så prøvede han en anden sø forklaring, som heller ikke gik, men så kom det frem at de ikke preoterede webshoppen ret højt og at deres bogholder-ri havde andet at give sig til end at chekke om der var gået penge ind, "HVAD ER DET SÅ VÆRD" Første gang jeg bestildte varer på Webshoppen, ringede jeg lige efter jeg havde overført penge og fik den besked at mine penge var kommet og jeg ikke behøvede at ringe, for så snart pengene var overført fik de besked automatisk og pakkede/afsendte varen med det samme. Det er sgu surt at de skriver på deres webshop at varen sendes straks når de har modtaget indbetalingen og så de ikke gør det, sgu surt at skulle afbestille værksted, pga dårlig eller ingen service........


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  H.DAUBJERG A/S SCANTURBO WEBSHOP
Kommentér på:
H.DAUBJERG A/S SCANTURBO WEBSHOP

Annonce