{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Remus eller K&N
  • #3   19. nov 2003 Jeg har begge dele på min Civic...

Hvis du vil ha en fed lyd over de 3000 omdr. så er det helt klart et KN Kit du skal ha dig!!!!!!!

Remus det er umiddelbart rent udseendemæssigt, men min Remus bagpotte larmer en lille smule ved lave Omdrejn. lige så snart speederen ryger i bund så er det Luftfiltret (KN) du kan høre!

/Nico

• #4   19. nov 2003 Køre uden KN kit lige pt. det stjæler masser af moment, og det gider jeg ikke sælge, for en god lyd!

Men Supersprint og standard luftfilter lyder nice.

• #5   19. nov 2003 Ved nu ikke om det stjæler masser af moment, det er vel forskelligt fra bil til bil!!!!

Min Honda Civic 1,4 iS er opgivet til 90 HK & 127 nM std.! Men med KN Kit og Remusbagpotte er den blevet målt til 106,5 HK & 129 nM!!!!!!! Altså en stigning med 16,5 HK ud fra std. opgivelsen! og en stigning på skaldet 2 nM! Dét er bare iorden! ;0)

/Nico

• #6   19. nov 2003 Johan R. Nej Remus laver ikke injection kit, det er K&N der laver det.

• #7   19. nov 2003 Nico... Jeg troede faktisk at Remus også larmede lidt når man bare kører jævnt... Kender du nogle steder hvor det er billigt at købe en Remus. Det er billigt over grænsen

• #8   19. nov 2003 Nico.. Giver det virkelig så mange heste, hvis man smider begge dele på, for en golf IV 1,6 er jo ingen ræser i forvejen....

• #9   19. nov 2003 Som nævnt er det nok forskelligt fra bilmærke til bilmærke, hvor meget effekt et KN kit gir. de oplyser op til 8 Hk ca. men det er langt de fleste der får så meget ud af det -
    Der SKAL monteres et "Cool Pipe" der leder kold luft ind til filtret eller et "Powerblanket" der isolerer filtret, på den måde får man det mest optimale ud af sit KN kit!

Remus kan du købe i alle Bildillen / BilXpertern´s butikker men ved sgi ik rigtigt hvor det er billigst.... :0/

/Nico

• #10   19. nov 2003 Hvis det give 8 hk med et kn-filter. så er det originale meget elendig. Har læst på en hjemmeside, at montering af injection kit på nogle biler, reducere effekten, endda nogle får ødelagt deres luftmængdemåler.
    På den anden side. så er det jo heller ikke fedt at have en bil som brøler helt vild, også ikke kan en skid!
    Visse pug.citroen og honda'er med injection kit, lyder som om at der er monteret en kæmpe karborator, som er håbløs ude af justering..(hååååååååå....)

Havde et injecton kit på min alfa, og kunne ikke mærke en skid forskel, bortset fra at jeg fik propper i ørene, ved 4000 omdr.

Kommentér på:
Remus eller K&N

Annonce