{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  sports kobling
  • #1   24. sep 2008 har aldrig haft det i min engen bil men kørte meget i en kammerats saxo på et tidspunkt og syntes det ikke var noget problem man venner sig til det tror jeg smiley

• #2   24. sep 2008 okay så bliver det nok sådan en jeg smider i. håber os på at den får lidt flere heste end den har nu. så har man jo noget der kan holde dem

• #3   24. sep 2008 min gamle ford havde en sygt hård koplingspedal, (næppe pga sportskobling, nok nærmere noget gammelt bukket lort=) nå men det vænnede jeg mig til på ingen tid, eneste "problem" er når man så kommer ind i en bil med en normal kobling.. så bliver koblingspedalen altså bare <i>smadret</i> i bund! hehe..... smiley

• #4   24. sep 2008 det kommer også an på om koblingen er med kabel eller hydraulisk koblinger med kabel bliver lidt stram at træde på

• #5   24. sep 2008 hydraglisk kobling så mærker du det ikke.. med kabel så gør du

jeg kører med en super hård kobling .. ren on/off på min sunny.. har kørt med det nu 1½ måned og stadig ikke vændet mig til at ramme korrekt med rpm så den ikke rykker når man slipper mellem gear hehe.. men det gør kæresten ikke vil låne bilen så smart på den måde smiley
    men igen.. så slemt er det ikke.. ellers har du svage fødder smiley
    men men.. husk at racerkoblinger bliver slidt hurtigere ( har faktisk allerede store problemer med min) så tænkt det grundigt igennem om det nu også er nødvendigt....

Kommentér på:
sports kobling

Annonce