{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.249 visninger | Oprettet:

Chiptunings spørgsmål?? {{forumTopicSubject}}

Hej BG..

Jeg sidder lige og kigger lidt rundt efter chiptuning til en fordford focus c-max 2,0 tdci, og finder mange forskellige sider og priser.. og det er alt sammen meget godt, men samtidigt sidder jeg og tænker, hvad regler er der angående chiptuning? Kan den blive synes med chip? Er der andre en landberg.dk der har et modul der gør at man kan vælge imellem forskellige tuningsfiler?

Sidste spørgsmål er så for at hører folks oplevelser med rh-motorsport, godt og skidt??

Mvh Klaus Jensen

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Chiptunings spørgsmål??
  • #1   16. okt 2008 Min Octavia gik fra 90HK til 127HK /306NM og er nu blevet synet med chippen 4 gange. Så jeg ser det ikke som et problem.

Jeg kan kun varmt anbefale TurboChip i Padborg. De er nogle gamle drenge i faget og har virkelig styr på hvad de laver.

• #2   16. okt 2008 Jeg har et mindre arrangement ved RH d. 15 nov. Der er stadig plads hvis den skal tunes. Til en god pris..
    Din vogn chippes ud fra sin egen org. chip, så der findes ingen forskellige programmer, medmindre du monterer en boks. Men så er den ikke "skræddersyet" til bilen.
    Syn skal du ikke tænke over.

Kommentér på:
Chiptunings spørgsmål??

Annonce