{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad er bedst til turbo??Bmw M20
  • #1   25. okt 2008 du skal have den kørt ind , det nye er bedst, da du kan styre tændingskurven via motorstyring og det kun du jo ikke med det gamle der kan du dog stille tændingen manuelt men det bedste er helt klart det nye system også få den kørt ordentligt ind smiley

• #2   25. okt 2008 Regner at jeg selv vil køre den ind,vil ikke give så mange penge for at få den kørt ind,før jeg får fat i et andet styresystem,så tror bare jeg holder mig til det gamle styresystem..
    267o-ag3rsk0v .--Lige manden jeg skulle ha fat i..Hvordan har du fået gjort dine stempler så rene??Så dem lige i dit galleri..

• #3   25. okt 2008 rene stempler, en roterene stål børste må kun bruges på stempel toppen, noget ståluld , baberblade til og kradse det sodet væk hvor det er vanskeligt at komme til, og ellers bar massere af knofedt smiley

• #4   25. okt 2008 så dyrt er det heller ikke og få den kørt ind mellem 2500 og 3500 plejer priserne og ligge i smiley

• #5   25. okt 2008 Okay,det havde jeg tænkt på,men var ikke helt sikker på om stemplerne kunne klare det..Nej,det er da ikke så dyrt..Men det er lidt sjovere at køre den ind selv..Man skal jo lære noget..:p

Kommentér på:
Hvad er bedst til turbo??Bmw M20

Annonce